Brytyjski oddział Burger Kinga mówi „stop” plastikowi – popularna sieć fast foodowa postanowiła zaprzestać dodawania do zestawów dla dzieci plastikowych zabawek. Jak przewidują przedstawiciele marki, pozwoli to zmniejszyć wykorzystywanie nawet 320 ton produktów wykonanych z tworzyw sztucznych.
Nowe zobowiązanie Burger Kinga zostało ogłoszone tuż po rozpoczęciu kampanii „The Meltdown”, w ramach której marka zachęca swoich najmłodszych konsumentów do oddawania starych, nieużywanych już plastikowych zabawek. Te zostaną następnie poddane recyklingowi i przekształcone w nowe obszary zabaw oraz przedmioty znajdujące się w lokalach sieci, takie jak np. interaktywne tace.
Zobacz również
Przedstawiciele Burger Kinga zapowiedzieli też, że do 2025 roku zamierzają wycofać wszystkie plastikowe zabawki także z innych rynków.
PS
W lutym br. McDonald’s zamiast plastikowych zabawek, do swoich zestawów Happy Meal dodawał książki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing