Burger King wybrał się do królestwa warzyw testować smak roślinnych nuggetsów

Ocenę smaku dobrze powierzyć temu, kto się na tym doskonale zna. Dlatego Burger King zabrał roślinne nuggetsy na bazarek, do królestwa warzyw, gdzie częstował nimi właścicieli straganów i znawców roślinnych smaków.
O autorze
1 min czytania 2021-05-04

Na odważny test jakości swojej wege nowości Burger King wybrał jeden z lokalnych bazarków w centrum Warszawy. Do degustacji zaprosił znawców i sprzedawców warzyw, którzy sprzedają je tam od lat. Wszystkie opinie zarejestrował w filmie, który ma zachęcić do spróbowania plant-based nuggetsów Burger King.

Akcja to początek aktywacji dla konsumentów, które Burger King przeprowadzi w maju. Więcej szczegółów już niebawem na profilu Burger King Polska na Facebooku. Autorką pomysłu kampanii jest agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Za produkcję spotów odpowiada F25.

Nowa wege propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji. Ich recepturę podobnie jak plant-based Whopper, Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. Plant-based nuggetsy to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcieliby zastąpić mięso zwierzęce, nie rezygnując przy tym z niezrównanego smaku kultowych nuggetsów z kurczaka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj