Business Factory powiększa zespół

Do zespołu Business Factory dołączyła Małgorzata Świder na stanowisku digital account managera. To nowe stanowisko w agencji.
O autorze
0 min czytania 2020-03-26

Do zadań Małgorzaty Świder będzie należała bieżąca obsługa kluczowych klientów brandowych oraz multibranowych współpracujących z Business Factory, oficjalnym Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Partnerem w Regionie CEE.

Małgorzata ma ogromne, ponad 11 letnie, doświadczenie w obszarze marketingu internetowego i obsługi dużych klientów. Studiowała na Uniwersytecie Wrocławskim (kierunek: historia). Doświadczenie zdobyła współpracując z klientami z różnych branż – zarówno z rynku polskiego jak i międzynarodowego. Karierę zawodową rozpoczęła w Media Republic odpowiadając głównie za współpracę z mniejszymi domami mediowymi jak i agencjami kreatywnymi. Po siedmiu latach przeniosła się do IPG Mediabrands, gdzie współpracowała m.in. z Amazon i Tchibo. Ostatnie trzy lata spędziła w Mindshare Polska odpowiadając za działania digitalowe dla Unilevera (food) oraz Sanofii. Jej pasją są podróże i dobre kino.