BusinessClick wzmacnia dział sprzedaży

BusinessClick, sieć reklamy specjalizująca się w precyzyjnych kampaniach opartych o audiencetargeting, wzmacnia dział sprzedaży. Kinga Miernik awansowała na stanowisko kierownika sprzedaży, a do zespołu dołączyła Iwona Prządka, która objęła rolę account managera.
O autorze
1 min czytania 2014-10-21

(na zdj. od lewej: Iwona Prządka, Kinga Miernik)

Zmiany w strukturzedziału sprzedaży BusinessClick mają na celu utrzymanie najwyższej jakości serwowanych usług. Nowa organizacja ma gwarantować szybką obsługę klientów sieci, przy zachowaniu wyśrubowanych standardów, związanych z oferowanymi usługami (precyzyjny audience targeting).

 Kinga Miernik pracuje w BusinessClick od 2011 roku – początkowo pełniła rolę Account Managera, od końca wakacji awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży. „Awans stawia przede mną nowe wzywania. Do moich obowiązków należy koordynacja oraz wsparcie sprzedaży” – mówi Kinga Miernik – „Moim celem jest rozwój naszej sieci w obszarze audience targetingu i dążenie do coraz lepszych wyników”. Kinga Miernik ukończyła kierunek stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą reklamy internetowej związana od 3 lat, specjalizuje się w reklamie kontekstowej, efektywnościowej oraz audience targetingu. Interesuje się tematyką big data oraz wpływem nowoczesnych technologii na codzienne funkcjonowanie. W czasie wolnym pasjonatka regionu i kultury Bliskiego Wschodu, literatury współczesnej, podróży oraz jazdy na snowboardzie.

Iwona Prządka dołączyła do zespołu BusinessClick i pełni rolę Account Managera. Wcześniej zatrudniona w strukturach IDMnet, gdzie pełniła rolę Affiliate Specialist a następnie Account Managera. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunku politologia. Prywatnie miłośniczka buldogów francuskich, jazdy na rolkach lub rowerze, a także dobrej książki – kryminałów, thrillerów, fantasy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj