BusinessClick – Wzmocnienia oferty produktowej i wydawniczej

Sieć BusinessClick, specjalizująca się w emisjach opartych o audience targeting, wzmacnia ofertę skierowaną do reklamodawców zainteresowanych dotarciem do precyzyjnie dopasowanych odbiorców. Rozwój sieci dotyczy zarówno aspektu produktowego, jak i wydawniczego.
O autorze
1 min czytania 2014-10-14

BusinessClick współpracuje z wiodącymi polskimi wydawcami serwisów internetowych – w skład sieci wchodzi około 300 jakościowych witryn należących do potentatów, takich jak Agora czy Money.pl. „Wśród podmiotów, które dołączyły w tym roku, należy wyróżnić między innymi Grupę Motor-Presse Polska z tytułami, takimi jak: Menshealth.pl czy Runners-world.pl. Profil motoryzacyjny uzupełniły czołowe portale branżowe: AutoCentrum.pl oraz ForumSamochodowe.pl . W ostatnim czasie do grona wydawców dołączyły również serwisy byłej Grupy o2: Biztok.pl oraz Hotmoney.pl i planowane jest dalsze rozszerzenie tej współpracy” – mówi Michał Dzienisz, dyrektor zarządzający BusinessClick – „Nasze działania mają na celu utrzymanie systematycznego wzrostu odsłon oraz zwiększania potencjału sieci w docieraniu do trafnie wytypowanych grup odbiorców”.

Aktywnie rozwijana jest również oferta produktowa. „W ubiegłym roku wprowadziliśmy m.in. reklamy mobilne oraz wideo, a także grafiki Call-to-Action w postaci strzałek przyciągających uwagę odbiorcy” – mówi Krzysztof Balewski, kierownik działu Traffic. Tegoroczną nowością jest wdrożenie dwuetapowego systemu przeciwdziałającego oszustwom (antifraud). „Pierwszy etap jest automatyczny – bazuje na analizie plików cookies, numerów IP i pozwala odrzucić przypadkowe lub nieuczciwe kliknięcia. Drugi etap to bieżące, wyrywkowe analizy porównujące przeglądarki, systemy, urządzenia i operatorów internetowych użytkowników” – tłumaczy Piotr Skowyrski, Publisher Manager w BusinessClick – „Dzięki naszym działaniom kontrolnym, reklamodawcy płacą jedynie za rzeczywiste i wartościowe przekierowania”.