Motywem przewodnim tegorocznego spotkania przygotowanego z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet jest klient. „Dzień Kobiet Biznesu” to świetna okazja do integracji środowiska płci pięknej – z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, a w poprzedniej edycji wzięło udział blisko 300 Pań. – To szczególny dzień, w którym łączymy samodzielne i zdeterminowane kobiety w dążeniu do sukcesu – prowadzące własny biznes mężatki, matki, studentki. Uczestniczki naszych spotkań to zarówno doświadczone businesswoman, jak i panie, które dopiero planują otworzyć własną firmę – mówi Anna Flaga-Błaszczyk, prezes Fundacji Tax Care.
Klient jak kobieta – zmiennym jest
Spotkanie ma charakter warsztatów, podczas których przedstawiciele biznesu podzielą się z uczestniczkami merytoryczną i praktyczną wiedzą, odpowiadając między innymi na pytania – Jak dotrzeć do klienta i sprawdzić, by nas zapamiętał? W jaki sposób, kiedy i za pomocą których narzędzi się z nim komunikować, aby został z nami na dłużej? Jak kobieca firma może zbudować swoją markę w sieci? Specjalnie na tę okazję Fundacja Tax Care zaprosiła m.in. Natalię Kościuk, która w założonej przez siebie Pracowni Biznesu odczarowuje sprzedaż małych firm i zna sposoby na zauroczenie ich klientów, Urszulę Gutowską z centrum szkoleniowego JET, a także Joannę Ceplin, założycielkę Akademii Smart Brand, trenerkę odkrywającą tajniki skutecznej komunikacji on-line.
Zobacz również
Uczestniczki spotkania będą miały okazję zapoznać się z rewolucyjną platformą księgową integrującą przedsiębiorców – Chmurą Faktur. Poza nowo pozyskaną wiedzą będą mogły także wygrać m.in. udział w kursach „Ty i Twoja marka online”, „Instagram dla Biznesu i marki osobistej” Joanny Ceplin oraz książki „To Twoja Firma” .
Wszystkie Panie zainteresowane udziałem w warsztatach już dziś zapraszamy do rejestracji online pod linkiem.
„Dzień Kobiet Biznesu” odbędzie się 22 marca w Centrum Prasowym przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie o godzinie 17.00.Udział w warsztatach jest bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona. Program spotkania znajduje się na stronie oraz na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing