„Słuchaj miasta” to nowy, muzyczny projekt, za którego koncept i realizację całościowo odpowiada agencja buzz. w ramach działań przygotowanych dla marki Wyborowa (Pernod Ricard). Przedsięwzięcie opiera się na współpracy popularnej marki alkoholowej z jednym z najzdolniejszych muzyków młodego pokolenia: Radzimirem Dębskim (Jimek). Szczegóły projektu można poznać na stronie sluchajmiasta.pl.
„Połączyliśmy siły, bo Wyborowa to marka której nie muszę przedstawiać, dlatego napisałem utwór „3cities”. Trzy miasta: Paryż, Warszawa, Nowy Jork. Te trzy światy kompletnie różne, są razem, połączone wspólnym muzycznym tematem” – wyjaśnia Radzimir Dębski.
Zobacz również
Efektem współpracy jest utwór muzyczny „3Cities”, inspirowany dynamiką 3 metropolii: Warszawy, Paryża i Nowego Jorku. „3Cities”, nawiązuje też do limitowanej edycji butelek Wyborowa. Nakręcony do utworu klip przedstawia nocne życie miast, które zainspirowało muzyka do stworzenia utworu. Za produkcję klipu odpowiada ekipa z LADS. Klip można obejrzeć tutaj:
Finałem współpracy będzie wyjątkowe muzyczne wydarzenie: „Radzimir Dębski Live Act inspired by Wyborowa”. Akcja obejmuje również konkurs konsumencki i działania w social mediach. Projekt będzie połączony z aktywnościami w klubach w Polsce.
„Słuchaj Miasta” to kolejny projekt jaki buzz. realizuje dla Wyborowej. Wcześniej agencja była odpowiedzialna za launch nowej butelki tej marki. W wypadku „Słuchaj Miasta” buzz. odpowiada zarówno za koncept, strategię, działania kreacyjne i obsługę digital. Projekt został pozyskany w drodze przetargu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za działania public relations odpowiada agencja MSL Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing