TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Cała naprzód!”: strategia mBanku 2026–2030

„Cała naprzód!”: strategia mBanku 2026–2030
Pod hasłem „Cała naprzód!” mBank stawia w swojej strategii na lata 2026-30 na budowanie trwałych relacji z klientami, prostotę i doskonałość organizacyjną dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii. A to wszystko przy uwzględnieniu celów zrównoważonego rozwoju.
O autorze
1 min czytania 2025-09-24

mBank w strategii na lata 2026-30 stawia na dynamiczny rozwój, innowacje technologiczne (aplikację mobilną z asystentem AI) i wzmocnienie relacji z klientami. Bank celuje w osiągnięcie 10% udziału w rynku, ekspansję w kluczowych obszarach i powrót do wypłaty dywidendy.

– Wracamy do naszych korzeni – mamy wymarzoną klientelę, chcemy rozwijać się z myślą o nich. Odpowiedzialnie i mądrze. Jesteśmy na to gotowi. Po czasie na wzburzonych wodach, dotarliśmy do miejsca, w którym jesteśmy gotowi by rozwinąć żagle i ruszyć Całą naprzód! – mówi Cezary Kocik, prezes mBanku.

Do 2030 roku mBank chce obsługiwać 4,1 mln aktywnych klientów w Polsce. 74% klientów instytucji ma mniej niż 46 lat.

– Demografia naszych klientów czyni nas wyjątkowymi na polskiej mapie bankowej. Zawsze byliśmy bankiem wybieranym przez młodsze pokolenia i cieszy nas, że tak jest nadal. Duża cześć naszych klientów jest z nami od bardzo dawna, często mają już dzieci, są przedsiębiorcami. Ta wyjątkowa baza, to też fundament dalszego wzrostu i motor napędowy akwizycji – pokażemy, że w mBanku warto być razem – mówi Krzysztof Bratos, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wiemy, że potrafimy budować trwałe relacje z klientami i wspierać ich w rozwoju. Wielu klientów zamożnych jest z nami od lat – aż 73% z nich korzysta z naszych usług ponad dekadę, a nasze firmy z wysokim potencjałem to prawdziwy motor wzrostu – 71% z nich wyrosło ze startupów z mBankiem, a ich wskaźnik przetrwania to aż 94%. Zadbamy o to, żeby poczuli się naprawdę docenieni. Naszym celem jest, aby do 2030 roku liczba aktywnych zamożnych klientów wzrosła z 980 tys. w 2024 r. do 1,4 mln. A w segmencie małych firm, z rocznym obrotem powyżej 1 mln zł, chcemy zwiększyć liczbę posiadaczy rachunku w mBanku do 120 tysięcy, wobec 73 tys., których obsługiwaliśmy w 2024 r. – dodaje Bratos.

Zobacz prezentację:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się