TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

California dreaming w kampanii Americanos

Kultowa marka przedstawia kolejną odsłonę kolekcji na sezon wiosna-lato 2022. Denimowe sety, wakacyjne sukienki i loungewear Americanos charyzmatyczni modele prezentują na plaży w Los Angeles.
O autorze
1 min czytania 2022-04-06

Life is better at the beach, zdają się mówić bohaterowie kalifornijskiej sesji Americanos. Beztroskie dni spędzone na piasku, rozwiane włosy, surfing, słońce i swoboda. Trochę jak z „Beverly Hills 90210”, a trochę z Coachelli.

Drugi drop, powracającej na rynek kultowej marki Americanos, to przede wszystkim komplety z białego denimu, denimowe koszule i kurtki, powracające do łask boot cuty, bielizna z logo, bluzy, topy, także bez ramiączek, t-shirty, loungewear, który można nosić nie tylko w domu, oraz sukienki – bezpretensjonalne, utrzymane w letnich kolorach, nawiązujące fasonem do klimatu Y2K. W kolekcji męskiej znalazły się także luźne jeansy, denimowe katany i podkoszulki. Z dodatków liczą się proste, utrzymane w estetyce retro, trampki, które dopełniają niezobowiązujący look.

Zgodnie z hasłem For Every Body, uszyto miękkie, ponadczasowe, trwałe, ubrania, które pokocha każde ciało. Funkcjonalne myślenie o designie, wysoka jakość materiałów i produkcja w duchu zrównoważonego rozwoju to założenia, które czynią Americanos nową ulubioną marką pokolenia TikToka. Na jeansach z tą metką wychowali się millenialsi, a powrót brandu na rynek połączył nostalgię dzisiejszych dorosłych z młodzieńczym spojrzeniem w przyszłość.

Sesja powstała w Los Angeles. Jason Lee Parry specjalizuje się w zabawnych, zaskakujących i zmysłowych ujęciach. Fotografował już Emily Ratajkowski, Lukę Sabbata, czy Stellę Maxwell, pracował dla The Kooples i „Playboya”. Na planie towarzyszyli mu najlepsi przedstawiciele polskiej branży: Ewelina Gralak, która bezbłędnie uchwyciła kalifornijskiego ducha nonszalanckimi stylizacjami, makijażysta Wilson i stylista fryzur Łukasz Pycior.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zdjęć pozują hipnotyzująca Tess Carter, ulubienica marek Area i Moschino, znana też z łamów magazynu „Allure”, oraz dostrzeżony już przez amerykańskiego „Vogue’a” Phillip Bread wywodzący się z Komanczów.

Zdjęcia: Jason Lee Parry
Stylizacja: Ewelina Gralak
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Kornelia Strzelecka
Produkcja: Kornelia Strzelecka i Olga Janicka
Modele: Tess Carter i Phillip Bread

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja Americanos jest już dostępna w Modivo, na Eobuwie, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.