Calvin Klein i Tommy Hilfiger rezygnują z wykorzystywania skór egzotycznych zwierząt w swoich produktach

Calvin Klein i Tommy Hilfiger rezygnują z wykorzystywania skór egzotycznych zwierząt w swoich produktach
Koncern PVH, do którego należą popularne marki Calvin Klein i Tommy Hilfiger, ogłosił, że rezygnuje z wykorzystywania egzotycznych skór do produkcji ubrań, butów czy torebek.
O autorze
1 min czytania 2020-09-15

Przełomowa decyzja marek Calvin Klein i Tommy Hilfiger związana z ochroną zwierząt jest częścią długoterminowej strategii „nadawania modzie dobrego kierunku”, którą koncern PVH zaprezentował kilka dni temu. Jak poinformowali przedstawiciele obu marek, zawsze ważna była dla nich dbałość o środowisko, prawa człowieka, społeczeństwo oraz sprawy z nim związane, w związku z czym obie firmy podjęły decyzję o tym, że  już więcej w swoich kolekcjach nie będą wykorzystywały ani futer, ani skór egzotycznych zwierząt. 

Oświadczenie marek Calvin Klein i Tommy Hilfiger szybko pochwaliła prozwierzęca organizacja PETA, która od dobrych 10 lat walczyła o to, by marki modowe zaprzestały używania skór w swoich kolekcjach. Miejmy nadzieję, że w ślad za brandami z koncernu PVH pójdą inne popularne firmy z branży odzieżowej. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jarosław Kaczyński postanowił wyrazić swoje poparcie dla ustawy zakazującej m.in. hodowli zwierząt na futra – polityk stworzył w tym celu tiktokowy filmik.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w ubiegłym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się