Przełomowa decyzja marek Calvin Klein i Tommy Hilfiger związana z ochroną zwierząt jest częścią długoterminowej strategii „nadawania modzie dobrego kierunku”, którą koncern PVH zaprezentował kilka dni temu. Jak poinformowali przedstawiciele obu marek, zawsze ważna była dla nich dbałość o środowisko, prawa człowieka, społeczeństwo oraz sprawy z nim związane, w związku z czym obie firmy podjęły decyzję o tym, że już więcej w swoich kolekcjach nie będą wykorzystywały ani futer, ani skór egzotycznych zwierząt.
Oświadczenie marek Calvin Klein i Tommy Hilfiger szybko pochwaliła prozwierzęca organizacja PETA, która od dobrych 10 lat walczyła o to, by marki modowe zaprzestały używania skór w swoich kolekcjach. Miejmy nadzieję, że w ślad za brandami z koncernu PVH pójdą inne popularne firmy z branży odzieżowej.
Zobacz również
PS
Jarosław Kaczyński postanowił wyrazić swoje poparcie dla ustawy zakazującej m.in. hodowli zwierząt na futra – polityk stworzył w tym celu tiktokowy filmik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w ubiegłym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.