Marka Lacoste rusza z drugą edycją kampanii „Save Our Species”, mającą na celu ratowanie zagrożonych gatunków zwierząt. W ramach akcji brand wprowadził 10 limitowanych koszulek, na których zamiast charakterystycznego logo z krokodylem pojawią się podobizny innych zwierząt. Cały dochód ze sprzedaży trafi na konto Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Co ciekawe, ilość dostępnych koszulek będzie uzależniona od aktualnej populacji danego zwierzęcia, natomiast każdy projekt będzie dostępny w wybranym mieście. Zgodnie z tym w butiku marki w Miami będzie można kupić koszulkę z logo przedstawiającym żabę giganta – tam dostępne będą 132 sztuki. Z kolei w Paryżu znajdziemy t-shirty z rysiem iberyjskim – we francuskim sklepie do kupienia będzie 589 sztuk.
Cała kolekcja trafi do sprzedaży 22 maja.
PS
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
W grudniu 2018 roku Wyborcza.pl i WWF zorganizowali akcję na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nosacz sundajski znany z memów o „polskich Januszach” został zaadoptowany przez polski oddział Xiaomi. Z pozoru to działanie podszyte humorem, w efekcie miało pomóc zagrożonemu gatunkowi.
PS3
Panda Wielka ma jeden z najsłabszych współczynników reprodukcji wśród zwierząt na naszej planecie. Naukowcy i pracownicy zoo w celu sprawdzenia nowych metod zachęcających pandy do rozmnażania się nawiązali współpracę z serwisem PornHub, który nakłaniał użytkowników do przebierania się w stroje pandy podczas miłosnych uniesień. Za każdą przysłaną propozycję filmu, serwis przekazywał 100$ na rzecz organizacji non profit zajmujące się ochroną pand.
PS4
Microsoft w nietypowy sposób postanowił wypromować swoje nowe urządzenie – mysz Precision Mouse. Wykorzystał do tego Warszawskie ZOO, by jednocześnie zwrócić uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.