W celu wsparcia Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody Lacoste postanowiło stworzyć limitowaną edycję swoich koszulek polo i zastąpić słynnego krokodyla podobiznami zwierząt należących do gatunków zagrożonych. Koszulek dostępnych będzie łącznie 1775, a liczba poszczególnych wzorów zależeć będzie od liczby żyjących zwierząt konkretnego, zagrożonego gatunku.
Zobacz również
Za akcję odpowiedzialna jest agencja BETC.
PS
Niedawno Diesel postanowił zaskoczyć mieszkańców Nowego Jorku, tym razem sprzedając swoje „podróby”. Na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, marka postawiła stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie. Więcej na temat akcji przeczytacie tu>
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing