Pocztex to zmieniająca się usługa Poczty Polskiej, gwarantująca klientom błyskawiczne dostarczenie przesyłek. Klient może wskazać dowolny dzień, a nawet godzinę dostarczenia przesyłki, także w standardzie „od drzwi do drzwi”.
Motywem przewodnim kampanii jest gest PSTRYKNIĘCIA, symbolizujący natychmiastową reakcję na potrzeby klientów i dostosowanie do ich potrzeb.
Zobacz również
Komunikacja Pocztexu kierowana jest do klientów biznesowych i indywidualnych. Kampania zbudowana została wokół najważniejszych cech usługi z punktu widzenia klientów, tj. niezawodności, terminowości, solidności i wygody. Hasło kampanii POCZTEX. NIEZAWODNY KURIER uzupełniono o dopowiedzenie SZYBKO, SPRAWNIE… DO USŁUG!. To dopowiedzenie streszcza najważniejsze wyróżniki Pocztexu i ma formę gry słownej („do usług” mówi polecający się Pocztex, zjawiający się na życzenie klienta).
Istotnym elementem działań marketingowych będą spoty telewizyjne, opowiadające o jednym, przykładowym dniu i sytuacji, w której kurier Pocztexu w żadnym wypadku nie może zawieść. W 30- i dwóch 15-sekundowych spotach TV pojawią się postacie wykonujące charakterystyczny gest pstryknięcia. Spoty reklamowe będą emitowane w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TV Puls oraz dodatkowo w stacjach profilowanych, m.in. w TVN24.
Kampanię wspierać będą działania online: w Google, na portalach Onet, WP i Interia oraz w serwisach Allegro, Ceneo, Pracuj, Profeo i Panorama Firm. W YouTube będzie emitowany spot 15-sekundowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ujęcia dłoni w geście pstryknięcia pojawią się na plakatach i ulotkach w urzędach pocztowych, a także w materiałach sprzedażowych, dystrybuowanych przez pracowników Poczty Polskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach działań OOH zaplanowano ekspozycję wewnętrzną (plakaty) i zewnętrzną na 97 nośnikach (full backi i junior backi) na niskopodłogowych autobusach kursujących w 8 największych miastach w Polsce.
Kampania rozpoczęła się 18 października i potrwa do połowy grudnia. Autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii jest agencja CAM Media. Planowaniem mediów i ich zakupem na zlecenie CAM Media zajął się dom mediowy Value Media.