Każdy Runmageddon cieszy się olbrzymią popularnością. W roku 2017 w biegach organizowanych w całej Polsce wystartowało niespełna 60 tys. uczestników. Organizatorzy biegu chcąc ułatwić startującym organizację weekendu z Runmageddonem, zaprosili do wspólnego wyzwania międzynarodową sieć hoteli Campanile.
– Jest nam bardzo miło ogłosić, że Campanile stał się partnerem Hospitality naszego biegu. Mamy wspólny cel. Chcemy, aby uczestnicy naszych wydarzeń mogli wygodnie spędzać weekendy z Runmageddonem. Hotel Campanile specjalnie dla nich przygotował ofertę noclegową, tak by łatwiej było im znaleźć miejsce na odpoczynek. Zaprosiliśmy także naszego partnera do organizacji przestrzeni dla kibiców oraz przygotowania przeszkody. – powiedział prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki.
Zobacz również
Sieć hoteli, już we wrocławskim biegu, który odbędzie się 7-8 kwietnia br., postawi nową, specjalną przeszkodę na trasie Runmageddonu. Podczas każdego eventu zapewni komfortową przestrzeń odpoczynku dla kibiców i startujących, w której nie zabraknie konkursów i zabaw z upominkami.
Campanile dołączając do ekstremalnego wyzwania, jakim jest Runmageddon, chce zaprosić swoich pracowników do świata sportowej przygody. Zamierza przygotować zespół, który weźmie udział w biegu i będzie odważnie reprezentować markę.
– Obserwując fenomen Runmageddonu, integrację jego uczestników i niesamowitą atmosferę wydarzenia z czystą przyjemnością i sportową postawą dołączamy do biegu. Chcemy pokazać, że sieć hotelarska też potrafi podejmować wymagające siły i charakteru wyzwania. Chcemy, by nasi współpracownicy poczuli, czym jest praca zespołowa i jaką wielką satysfakcję daje wspólne pokonywanie przeszkód. Wierzymy, że energia, jaką roztaczają wokół siebie Runmageddończycy udzieli się też całej naszej ekipie i wspólnie będziemy dbać o komfort uczestników. – mówi dyrektor Campanile w Polsce, Małgorzata Kopania-Urbacz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing