Campanile podejmuje wyzwanie z Runmageddonem

Campanile właściciel 10 hoteli w Polsce w ramach współpracy z Runmageddonem przygotował dla uczestników specjalny 15 % rabat od ceny noclegu publikowanej danego dnia. Startujący planując swój udział w biegu, będą mogli rezerwować pobyt w hotelu w promocyjnej cenie.
O autorze
1 min czytania 2018-04-06

Każdy Runmageddon cieszy się olbrzymią popularnością. W roku 2017 w biegach organizowanych w całej Polsce wystartowało niespełna 60 tys. uczestników. Organizatorzy biegu chcąc ułatwić startującym organizację weekendu z Runmageddonem, zaprosili do wspólnego wyzwania międzynarodową sieć hoteli Campanile.

Jest nam bardzo miło ogłosić, że Campanile stał się partnerem Hospitality naszego biegu. Mamy wspólny cel. Chcemy, aby uczestnicy naszych wydarzeń mogli wygodnie spędzać weekendy z Runmageddonem. Hotel Campanile specjalnie dla nich przygotował ofertę noclegową, tak by łatwiej było im znaleźć miejsce na odpoczynek. Zaprosiliśmy także naszego partnera do organizacji przestrzeni dla kibiców oraz przygotowania przeszkody. – powiedział prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki.

Sieć hoteli, już we wrocławskim biegu, który odbędzie się 7-8 kwietnia br., postawi nową, specjalną przeszkodę na trasie Runmageddonu. Podczas każdego eventu zapewni komfortową przestrzeń odpoczynku dla kibiców i startujących, w której nie zabraknie konkursów i zabaw z upominkami.

Campanile dołączając do ekstremalnego wyzwania, jakim jest Runmageddon, chce zaprosić swoich pracowników do świata sportowej przygody. Zamierza przygotować zespół, który weźmie udział w biegu i będzie odważnie reprezentować markę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obserwując fenomen Runmageddonu, integrację jego uczestników i niesamowitą atmosferę wydarzenia z czystą przyjemnością i sportową postawą dołączamy do biegu. Chcemy pokazać, że sieć hotelarska też potrafi podejmować wymagające siły i charakteru wyzwania. Chcemy, by nasi współpracownicy poczuli, czym jest praca zespołowa i jaką wielką satysfakcję daje wspólne pokonywanie przeszkód. Wierzymy, że energia, jaką roztaczają wokół siebie Runmageddończycy udzieli się też całej naszej ekipie i wspólnie będziemy dbać o komfort uczestników. – mówi dyrektor Campanile w Polsce, Małgorzata Kopania-Urbacz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing