Clipatize współpracuje z Canon Middle East od ponad 12 miesięcy wspierając firmę w zakresie tworzenia treści wykorzystywanych w komunikacji B2B oraz w działaniach digitalowych firmy. Dotychczasowa współpraca dała podstawy do zdefiniowania nowego obszaru działań nakierowanych na edukowanie biznesowej grupy docelowej i generowanie leadów.
To kolejny już projekt agencji Clipatize w obszarze komunikacji b2b zawierający elementy automatyzacji komunikacji nastawionej na generowanie leadów. Dotychczas agencja zrealizowała podobne projekty zarówno w Polsce jak i w Dubaju, gdzie prowadzi operacje świadcząc usług na rzecz klientów działających rynku Bliskiego Wschodu i Afryki.
Zobacz również
“Wygrana w przetargu Canon Middle East to efekt konsekwentnie realizowanej strategii spółki. Nasza uwaga skupiona jest na dostarczaniu efektywnych rozwiązań komunikacji B2B wykorzystujących wartościowe treści dostarczane do grup docelowych naszych klientów przy zastosowaniu systemów do automatyzacji i pomiaru działań marketingowych.” – mówi Weronika Narożniak, Client Service Director i Partner w agencji Clipatize.