Canon Middle East wybrał polską agencję Clipatize do realizacji digitalowych działań marketingu B2B

Canon Middle East oferujący rozwiązania biznesowe w obszarze document printing & digitisation zdecydował się na współpracę z agencją Clipatize, która wesprze bliskowschodni oddział firmy w obszarze komunikacji o charakterze lead generation oraz full funnel marketing.
O autorze
1 min czytania 2018-03-08

Clipatize współpracuje z Canon Middle East od ponad 12 miesięcy wspierając firmę w zakresie tworzenia treści wykorzystywanych w komunikacji B2B oraz w działaniach digitalowych firmy. Dotychczasowa współpraca dała podstawy do zdefiniowania nowego obszaru działań nakierowanych na edukowanie biznesowej grupy docelowej i generowanie leadów.

To kolejny już projekt agencji Clipatize w obszarze komunikacji b2b zawierający elementy automatyzacji komunikacji nastawionej na generowanie leadów. Dotychczas agencja zrealizowała podobne projekty zarówno w Polsce jak i w Dubaju, gdzie prowadzi operacje świadcząc usług na rzecz klientów działających rynku Bliskiego Wschodu i Afryki.

Wygrana w przetargu Canon Middle East to efekt konsekwentnie realizowanej strategii spółki. Nasza uwaga skupiona jest na dostarczaniu efektywnych rozwiązań komunikacji B2B wykorzystujących wartościowe treści dostarczane do grup docelowych naszych klientów przy zastosowaniu systemów do automatyzacji i pomiaru działań marketingowych.” – mówi Weronika Narożniak, Client Service Director i Partner w agencji Clipatize.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj