Przyjęcie agencji do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zatwierdzono podczas zarządu stowarzyszenia.
– Dołączenie do SAR uważam za kolejny krok w kierunku intensywnego rozwoju naszej firmy i podnoszenia jakości jej oferty. Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu, pragniemy realnie wpływać na kształtowanie polskiego rynku komunikacji marketingowej oraz podnoszenie jego standardów. Dołączając do SAR zyskujemy taką szansę, możemy edukować siebie i innych, zyskujemy także platformę do wymiany know-how, zarówno ze stowarzyszeniem, jak i innymi podmiotami marketingowymi – powiedział Mateusz Walaszczyk, client service director w Cape Morris.
Zobacz również
– Nasze grono wciąż się powiększa. To znak, że w biznesie już nie tylko chodzi o zysk, ale również o wspólne działania poprawiające funkcjonowanie całej branży. Dziękujemy za zaufanie agencji Cape Morris, liczymy na owocne rezultaty współpracy – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
Agencja działa na polskim rynku marketingowym od 2015 roku i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze reklamowej marek. Przez ten czas opiekowała się kilkunastoma klientami z branż FMCG, farmaceutycznej, czy producentów artykułów gospodarstwa domowego. Do obecnie obsługiwanych przez nią marek należą: Tefal, Krups, Bracia Sadownicy, Zyrtec UCB.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce