Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 roku. Agencja Cape Morris zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia agencji prowadzi Krzysztof Żukowski.
– Nasza propozycja strategii spotkała się z pozytywnym odbiorem klienta, głównie z tytułu nadania każdemu narzędziu walorów sprzedażowych i konkretnych wartości, z których będą one rozliczane. Zaplanowano długofalowe założenia strategiczne mające za zadanie pozycjonować WMF w punktach styków w przestrzeni Internetu, wykazujących największą wartość sprzedażową. – komentuje strateg prowadzący projekt WMF, Michał Szczepański.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Marka WMF należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.