Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki WMF

WMF rozstrzygnęło przetarg dotyczący relaunchu marki. Nowa agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę marki.
O autorze
0 min czytania 2018-09-19

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 roku. Agencja Cape Morris zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia agencji prowadzi Krzysztof Żukowski.

– Nasza propozycja strategii spotkała się z pozytywnym odbiorem klienta, głównie z tytułu nadania każdemu narzędziu walorów sprzedażowych i konkretnych wartości, z których będą one rozliczane. Zaplanowano długofalowe założenia strategiczne mające za zadanie pozycjonować WMF w punktach styków w przestrzeni Internetu, wykazujących największą wartość sprzedażową. – komentuje strateg prowadzący projekt WMF, Michał Szczepański.

Marka WMF należy do grupy SEB, z którą Cape Morris współpracuje od kwietnia 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj