TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.
O autorze
1 min czytania 2023-05-16

Łukasz Korczewski wieloletnie doświadczenie z social mediami zdobywał, prowadząc zespoły specjalistów w Media.Monks, Stor9 i the Digitals. Pracował także w Deloitte Digital CE. Miał okazję przygotowywać kampanie dla wielu klientów z różnorodnych branż, zarówno marek osobistych, jak tych z branży motoryzacyjnej, retail i innych. Pracował dla takich brandów jak: Pepsi, Mirinda, Tiger Energy Drink, Aldi Polska, W.Kruk, Roberta Lewandowskiego, Małgorzaty Kożuchowskiej, Huberta Hurkacza, Pizza Hut, Dell, Nespresso i Mazdy Polska. Jego ostatnie doświadczenie to praca dla BMW i MINI brands. W Cape Morris objął funkcję lidera działu social media i będzie odpowiadał za rozwój strategii i koordynację zespołu.

Aleksandra Sawko swoją przygodę z marketingiem digitalowym rozpoczęła w agencji Tigers, gdzie zdobywała doświadczenie w social mediach, realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, beauty, fashion oraz HoReCa. W ciągu 2 lat dynamicznie awansowała ze pozycji stażystki na stanowisko project managera & social media specialist, gdzie odpowiadała za działania dla kluczowego klienta agencji. Wcześniej pracowała w Pathfinder 23 jako content publisher. W Cape Morris zajmuje się realizowaniem projektów i aktywacji social media, współpracą oraz wsparciem partnerów i działaniami z zakresu influencer marketingu.

Jakub Matuszewski od 7 lat zajmuje się obszarem social media. W agencjach Cut The Mustard i Tigers odpowiadał za wdrażaniem i współtworzeniem strategii komunikacji w kanałach social media m.in. dla MILWAUKEE, Aura Herbals, NiQuitin, Klarna, IRDM by Goodram. W agencji VMLY&R zarządzał zespołem moderacji, gdzie odpowiadał za komunikację marek takich jak: Lidl Polska, bp Polska, Żywiec Zdrój, Żywiec, Męskie Granie, Mazda, Lay’s, Cheetos. W Cape Morris rozpoczął pracę na stanowisku social media managera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj