Po wielu latach mBank zmienił Partnera, ponieważ obecne wymagania konsumentów i możliwości mediów wymagają innego podejścia. Dzisiejszy świat mediów stawia ogromne wyzwania, ale i niezwykłe możliwości rozwoju. Umiejętne wykorzystaniu potencjału transformacji cyfrowej i innowacyjne wykorzystanie mediów jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w rzeczywistości na stałe zmienionej przez pandemię.
– Wybraliśmy Carat spośród innych agencji, ponieważ zaproponowane rozwiązania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i rozumienie dzisiejszej rzeczywistości medialnej. Agencja przekonała nas swoim strategicznym podejściem do mediów, zarówno tych online jak i offline, doświadczeniem zespołu, nieszablonowymi i innowacyjnymi rozwiązaniami. Cieszymy się, że mamy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i potrafi dostrzec w nich szansę na rozwój – komentuje Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBank.
Zobacz również
– Ten sukces nie byłby możliwy bez głębokiego zrozumienia potrzeb Klienta i wyczucia zmian zachodzących w dzisiejszym biznesowym krajobrazie. Za tą wygraną stoi doświadczony i pełen energii zespół, który rozumie potrzeby jutra i potrafi je skutecznie zaadresować gwarantując realizację ambitnych celów. Bardzo się cieszymy i mamy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas mBank wybrał na swojego partnera biznesowego – komentuje Izabela Sochacka, client service managing director, media & performance line, dentsu Polska.
Oferta agencji została wybrana w drodze kompleksowego, wieloetapowego przetargu. Zawarta umowa ma charakter długofalowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]