TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Carlsberg Polska rusza z 2. edycją kampanii Trzeźwo Myślę

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m².
O autorze
2 min czytania 2018-06-11

Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania potrwa od 9 czerwca do końca lipca br. Inicjatywa wpisuje się w strategię i cele zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska.

Trzeźwe myślenie, czyli?

Intencją kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ jest pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę, lepiej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Tegoroczne działania skupiać się będą również na temacie asertywnego odmawiania alkoholu oraz odpowiedzialności za siebie i innych – szczególnie w kontekście kobiet w ciąży i rodziców nieletnich dzieci.

Zeszłoroczna edycja TRZEŹWO MYŚLĘ spotkała się z pozytywnym odbiorem i okazała się świetnym uzupełnieniem dotychczasowych działań naszej firmy w obszarze edukowania o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku pragniemy znów przypominać, że trzeźwe myślenie to filozofia, która pozwala czerpać z życia pełnymi garściami, m.in. dzięki podejmowaniu mądrych, świadomych wyborów. Dlatego warto wcielić ją w swoje życie – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

TRZEŹWO MYŚLĘ krok po kroku

Jednym z filarów prowadzonych przez markę działań będzie prezentacja wyników badania „KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ”, przeprowadzonego przez Carlsberg Polska we współpracy z agencją badawczą SW Research. Sprawdzono opinie i postawy Polaków w kilku kluczowych obszarach: znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Szczególną wagę przywiązano do sytuacji, które kategorycznie nie powinny być powiązane ze spożyciem alkoholu – prowadzenia pojazdów, kobiet w ciąży i rodziców, mających pod swoją opieką małe dzieci. Wsparciem merytorycznym w komunikacji badania jest Magdalena Chorzewska – psycholog i psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma, w ramach szerzenia przekazu kampanii, zaplanowała współpracę z placówkami Lux Med i Medicover w całej Polsce. Kampanię wspierają też influencerzy. Carlsberg Polska kontynuuje współpracę z zeszłorocznym ambasadorem – Łukaszem Jakóbiakiem. Kampanię wesprze również blogerka Marta Lech-Maciejewska, znana jako SuperStyler, która podejmie temat odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu z kobiecej i rodzinnej perspektywy. Wybór influencerów nie był przypadkowy. Marta jest aktywną mamą dwóch synów, dla której w życiu ogromne znaczenie mają takie wartości, jak rodzina, zdrowie i nieustanne odkrywanie świata. Z kolei Łukasz ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

W ramach tegorocznej kampanii, Carlsberg Polska będzie tak samo aktywnie angażować swoich konsumentów, jak i pracowników poprzez m.in. wewnętrzne konkursy z limitowanymi gadżetami kampanii. Z kolei mieszkańcy Warszawy, 9 czerwca, będą mogli bawić się odpowiedzialnie na dedykowanych, otwartych wydarzeniach w lokalach partnerskich Carlsberga – Królestwie Wwa, British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill i Klubie Explosion, zyskując vouchery zniżkowe na bezpieczny powrót taksówką do domu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Together Towards Zero

Kampania TRZEŹWO MYŚLĘ wpisuje się w cele zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg, ogłoszone w czerwcu 2017 roku, pod nazwą Together Towards Zero. Zakładają one, że do 2030 r. Grupa – w tym Carlsberg Polska – zredukuje emisję dwutlenku węgla do zera, obniży o połowę zużycie wody w browarach, zredukuje do zera liczbę wypadków we wszystkich swoich browarach na świecie oraz zapewni konsumentom 100 proc. możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw, jednocześnie aktywnie promując odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i umieszczając symbole odpowiedzialnościowe na wszystkich opakowaniach i w komunikacji marek z konsumentem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się