Z tej okazji firma przygotowała pulę voucherów ze zniżkami na taksówki EcoCar. Z upustu, będą mogli skorzystać goście ośmiu wybranych lokali partnerskich w Warszawie.
Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa to inicjatywa, która łączy przedstawicieli branży piwowarskiej na całym świecie. Celem akcji jest promocja odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji piwa. W tym roku Carlsberg Polska zadbał o nadanie temu wydarzeniu ciekawej oprawy. Do wspólnego świętowania GBRD zaproszone zostały wybrane warszawskie puby i restauracje.
Zobacz również
„Idea Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa idealnie odpowiada misji naszej kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ. Łącząc te dwie inicjatywy chcemy pokazać, że promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu może odbywać się w przyjemny oraz angażujący dla odbiorców sposób. Zależy nam na tym, aby przekonać społeczeństwo, że można bawić się dobrze, a przy tym odpowiedzialnie. – mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska.
Odpowiedzialne świętowanie i bezpieczny powrót do domu
„Strategia zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska, a w szczególności promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu to podejscie bliskie wartościom, które przyświecają firmie EcoCar. Właśnie dlatego nawiązanie współpracy w ramach finału kampanii społecznej Trzeźwo Myślę było dla nas czymś naturalnym. W najbliższy piątek goście ośmiu warszawskich lokali będą mogli skorzystać ze specjalnej promocji na przejazd taksówką EcoCar. Osoby, które zakupią tego wieczoru co najmniej dwa piwa Carlsberg otrzymają voucher ze zniżką 10 zł (pula kuponów ograniczona).”- mówi Ilona Fijałek Specjalista ds. Marketingu i sprzedaży EcoCar.
Gdzie w Warszawie 15 września, będzie obchodzony Światowy Dzień Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- British Bulldog Pub, Aleje Jerozolimskie 42
- Restauracja Fish&More, ul. Nowy Świat 54/56
- Irish Pub Miodowa, ul. Miodowa 3
- Klub Explosion, ul. Wał Miedzeszyński 646
- Restauracja Bombay Masala, Al. Jana Pawła II 23
- Cafe & Rock’n’Roll, Mokotowska 4/6
- Molly Malone’s Irish Pub, ul. Krakowskie Przedmieście 41
- Nadwiślański Świt, Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33
TRZEŹWO MYŚLĘ
Pierwsza odsłona kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ, była realizowana przez Carlsberg Polska od czerwca do września. Jej główne przekazy nawiązywały do zasad odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz całkowitego zakazu jego konsumpcji przez osoby niepełnoletnie, kierowców i kobiety w ciąży. Działania media relations, współpraca z influencerem, komunikacja wewnętrzna oraz promocja Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa (ang. GBRD – Global Beer Responsible Day), łączyły w sobie elementy edukacyjne i rozrywkowe, aktywnie angażujące konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing