Strefy OUTLET w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food oferowanych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Teraz do jego oferty dołączyły produkty żywnościowe oraz inne kategorie FMCG, oferowane w modelu in-out, czyli do wyczerpania zapasów.
Zobacz również
Nowy asortyment dostępny jest już w 10 hipermarketach sieci w Polsce, w tym m.in. w Warszawie (Carrefour Atrium Reduta, Carrefour Galeria Bemowo), a także w Łodzi, Krakowie i Toruniu oraz obejmuje obecnie, m.in. słodkie i słone przekąski, chemię gospodarstwa domowego czy środki higieniczne. Sieć planuje dalszy rozwój swojego OUTLETu o kolejne, nowe kategorie FMCG oraz kolejne lokalizacje.
Asortyment w strefach OUTLET grupowany jest według kategorii cenowych: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł, super ofert – produktów w bardzo niskich cenach zaczynających się już od 29 groszy, a także wg kategorii tematycznych. W jego ofercie klienci znajdą szeroką gamę produktów przemysłowych, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki czy drobny sprzęt RTV/AGD. Co ciekawe, asortyment OUTLETU Carrefour co tydzień wymieniany jest na nowy.
Zdjęcia: mat. pras.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]