Carrefour poszerza ofertę outletu o produkty FMCG

Carrefour poszerza ofertę outletu o produkty FMCG
Outlet Carrefour Polska poszerza asortyment o produkty z kategorii FMCG, w tym żywność i chemię domową. Nowy asortyment pojawił się już w 10 wybranych lokalizacjach i będzie sukcesywnie wprowadzany do kolejnych miast w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2024-12-10

Strefy OUTLET w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food oferowanych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Teraz do jego oferty dołączyły produkty żywnościowe oraz inne kategorie FMCG, oferowane w modelu in-out, czyli do wyczerpania zapasów.

Nowy asortyment dostępny jest już w 10 hipermarketach sieci w Polsce, w tym m.in. w Warszawie (Carrefour Atrium Reduta, Carrefour Galeria Bemowo), a także w Łodzi, Krakowie i Toruniu oraz obejmuje obecnie, m.in. słodkie i słone przekąski, chemię gospodarstwa domowego czy środki higieniczne. Sieć planuje dalszy rozwój swojego OUTLETu o kolejne, nowe kategorie FMCG oraz kolejne lokalizacje.

Asortyment w strefach OUTLET grupowany jest według kategorii cenowych: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł, super ofert – produktów w bardzo niskich cenach zaczynających się już od 29 groszy, a także wg kategorii tematycznych. W jego ofercie klienci znajdą szeroką gamę produktów przemysłowych, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki czy drobny sprzęt RTV/AGD. Co ciekawe, asortyment OUTLETU Carrefour co tydzień wymieniany jest na nowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: mat. pras.

PS Carrefour i Pyszne.pl łączą siły. Zamówisz zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się