Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Carrefour tworzy w swoich sklepach Strefy Niskich Cen z najtańszymi produktami w każdej kategorii

Rosnące koszty życia utrudniają oszczędzanie. Aby zminimalizować wpływ inflacji na domowy budżet, konsumenci coraz częściej poszukują najlepszych okazji i promocji cenowych.
O autorze
2 min czytania 2023-06-12

Carrefour wychodząc naprzeciw ich potrzebom stworzył w swoich sklepach specjalnie oznaczone strefy z produktami o najniższych cenach, w tym coraz bardziej popularną w Polsce marką Simpl. Mają one pomóc klientom zaplanować zakupy skrojone pod ich potrzeby – od tych z kategorii premium, po ofertę produktów budżetowych.

Polacy wciąż borykają się z rosnącymi kosztami życia. Wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wykazują, że jedną piątą domowego budżetu pochłaniają wydatki na zakup produktów spożywczych, a 27 proc. stanowią wydatki związane z domem. Te dwie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego.

Badanie pokazuje również, że niemal połowa Polaków odwiedza więcej niż jeden sklep, aby skorzystać z najlepszych okazji. 33% badanych deklaruje zakup tylko niezbędnych artykułów, zaś około jedna czwarta podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej.

Carrefour partnerem w oszczędzaniu

– Nasi klienci stają się coraz bardziej świadomi i rozsądni w podejmowaniu decyzji zakupowych, starannie planując zakupy i analizując swoje wydatki. My natomiast staramy się być dla nich partnerem w oszczędzaniu, dlatego dbamy o to, aby mieli w sklepach Carrefour dostęp do jak najbardziej obszernej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzyliśmy więc dla nich doskonale widoczne, żółto-czarne Strefy Niskich Cen, w których znajdą oni najtańsze w naszych sklepach produkty. W najbliższych tygodniach rozpoczniemy także akcję promocyjną marki Simpl, która coraz częściej trafia do koszyków naszych klientów – mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

12 czerwca w sklepach Carrefour rusza nowa kampania promująca markę Simpl. W pierwszym tygodniu 1 kg cukru Simpl będzie kosztował jedynie 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). W kolejnych tygodniach będą się także pojawiać specjalne obniżki na kolejne artykuły, niezbędne w każdej kuchni czy łazience.

200 sposobów na oszczędności

Szeroki wybór aż 200 produktów marki Simpl i Simpl Choice, które są najtańsze w swoich kategoriach, może pomóc klientom, którzy szukają realnych oszczędności podczas zakupów. Simpl Choice to szeroka gama kosmetyków i artykułów z działu z chemią gospodarczą w atrakcyjnych cenach. Produkty tej linii łatwo zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym etykietom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Simpl filarem parasolowego programu Akcja Antyinflacja

W odpowiedzi na rosnące ceny, Carrefour uruchomił na początku roku Akcję Antyinflacja, która oferuje wiele korzyści dla klientów. Można skorzystać z niskich cen produktów marek własnych Carrefour i Simpl, zniżek w aplikacji Mój Carrefour, rabatu dla seniorów i dużych rodzin, rabatu -10% na całe zakupy w weekend i Super Ofert w gazetkach promocyjnych. Dodatkowo, do końca czerwca można otrzymać e-bon o wartości 10 złotych za zakupy z aplikacją „Mój Carefour” za minimum 100 złotych od poniedziałku do czwartku. To proste i skuteczne sposoby na oszczędzanie w Carrefour.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Pierwsza taka akcja w Polsce! Carrefour zwraca klientom 100% ceny zakupionych produktów

Takiej akcji antyinflacyjnej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Sieć Carrefour uruchomiła w kwietniu kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymali zwrot 100% zapłaconych pieniędzy.

PS 2 Kerfuś wypromuje nową kolekcję ubrań marki TEX

Kerfuś został ambasadorem kolekcji ubrań marki TEX, dostępnej na wyłączność w Carrefour. Wraz z kolekcją do sprzedaży trafiły również nowe wzory koszulek z podobizną Kerfusia zaprojektowane w stylu lat 90. i dla pokolenia Z.