TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Carrefour tworzy w swoich sklepach Strefy Niskich Cen z najtańszymi produktami w każdej kategorii

Rosnące koszty życia utrudniają oszczędzanie. Aby zminimalizować wpływ inflacji na domowy budżet, konsumenci coraz częściej poszukują najlepszych okazji i promocji cenowych.
O autorze
2 min czytania 2023-06-12

Carrefour wychodząc naprzeciw ich potrzebom stworzył w swoich sklepach specjalnie oznaczone strefy z produktami o najniższych cenach, w tym coraz bardziej popularną w Polsce marką Simpl. Mają one pomóc klientom zaplanować zakupy skrojone pod ich potrzeby – od tych z kategorii premium, po ofertę produktów budżetowych.

Polacy wciąż borykają się z rosnącymi kosztami życia. Wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wykazują, że jedną piątą domowego budżetu pochłaniają wydatki na zakup produktów spożywczych, a 27 proc. stanowią wydatki związane z domem. Te dwie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego.

Badanie pokazuje również, że niemal połowa Polaków odwiedza więcej niż jeden sklep, aby skorzystać z najlepszych okazji. 33% badanych deklaruje zakup tylko niezbędnych artykułów, zaś około jedna czwarta podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej.

Carrefour partnerem w oszczędzaniu

– Nasi klienci stają się coraz bardziej świadomi i rozsądni w podejmowaniu decyzji zakupowych, starannie planując zakupy i analizując swoje wydatki. My natomiast staramy się być dla nich partnerem w oszczędzaniu, dlatego dbamy o to, aby mieli w sklepach Carrefour dostęp do jak najbardziej obszernej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzyliśmy więc dla nich doskonale widoczne, żółto-czarne Strefy Niskich Cen, w których znajdą oni najtańsze w naszych sklepach produkty. W najbliższych tygodniach rozpoczniemy także akcję promocyjną marki Simpl, która coraz częściej trafia do koszyków naszych klientów – mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

12 czerwca w sklepach Carrefour rusza nowa kampania promująca markę Simpl. W pierwszym tygodniu 1 kg cukru Simpl będzie kosztował jedynie 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). W kolejnych tygodniach będą się także pojawiać specjalne obniżki na kolejne artykuły, niezbędne w każdej kuchni czy łazience.

200 sposobów na oszczędności

Szeroki wybór aż 200 produktów marki Simpl i Simpl Choice, które są najtańsze w swoich kategoriach, może pomóc klientom, którzy szukają realnych oszczędności podczas zakupów. Simpl Choice to szeroka gama kosmetyków i artykułów z działu z chemią gospodarczą w atrakcyjnych cenach. Produkty tej linii łatwo zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym etykietom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Simpl filarem parasolowego programu Akcja Antyinflacja

W odpowiedzi na rosnące ceny, Carrefour uruchomił na początku roku Akcję Antyinflacja, która oferuje wiele korzyści dla klientów. Można skorzystać z niskich cen produktów marek własnych Carrefour i Simpl, zniżek w aplikacji Mój Carrefour, rabatu dla seniorów i dużych rodzin, rabatu -10% na całe zakupy w weekend i Super Ofert w gazetkach promocyjnych. Dodatkowo, do końca czerwca można otrzymać e-bon o wartości 10 złotych za zakupy z aplikacją „Mój Carefour” za minimum 100 złotych od poniedziałku do czwartku. To proste i skuteczne sposoby na oszczędzanie w Carrefour.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Pierwsza taka akcja w Polsce! Carrefour zwraca klientom 100% ceny zakupionych produktów

Takiej akcji antyinflacyjnej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Sieć Carrefour uruchomiła w kwietniu kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymali zwrot 100% zapłaconych pieniędzy.

PS 2 Kerfuś wypromuje nową kolekcję ubrań marki TEX

Kerfuś został ambasadorem kolekcji ubrań marki TEX, dostępnej na wyłączność w Carrefour. Wraz z kolekcją do sprzedaży trafiły również nowe wzory koszulek z podobizną Kerfusia zaprojektowane w stylu lat 90. i dla pokolenia Z.