Carrefour uratuje jeszcze więcej żywności i nie tylko — sieć rozpoczęła współpracę z Foodsi

Carrefour Polska rozpoczął współpracę z polską aplikacją Foodsi, ratującą produkty spożywcze (i nie tylko) przed zmarnowaniem. Foodsi to aplikacja, w której użytkownicy mogą kupić pełnowartościowe produkty, z krótką datą przydatności, przekazane m.in. przez restauracje, sklepy czy piekarnie. Od dziś paczki z artykułami spożywczymi, środkami czystości, a już niedługo z kosmetykami będzie można kupić również w sieci Carrefour.
O autorze
1 min czytania 2024-01-17

Polacy co roku wyrzucają ponad 5 mln ton żywności. Z każdym wyrzuconym produktem, bezpowrotnie tracone są także inne zasoby, takie jak woda, prąd, czy paliwo. Carrefour Polska od lat walczy z tym problemem i wdraża w tym celu w swoich sklepach liczne inicjatywy. 

Paczki Foodsi z produktami z krótką datą ważności można już kupić w sklepach własnych sieci Carrefour w Polsce. Użytkownicy mogą zamówić dobrze im znane paczki mix i wege, zawierające m.in nabiał, konserwy, produkty sypkie czy dania garmażeryjne tańsze o ponad 66% niż ceny sklepowe. Aby zachęcić użytkowników do ratowania jedzenia z Carrefour, sieć we współpracy z Foodsi przygotowała specjalną promocję. Od 15 do 20 stycznia br. paczki spożywcze dostępne są w promocyjnej cenie 8,99 zł. Dzięki temu użytkownicy mogą kupić paczki z rabatem nawet powyżej 75%.

– Ograniczenie marnowania żywności jest od lat stałym elementem strategii Carrefour w Polsce. Doskonale wiemy, że aby zapobiec zmianom klimatycznym, musimy zacząć od siebie, dlatego już w 2013 roku wprowadziliśmy we wszystkich naszych sklepach program “STOP Marnotrawstwu”. Dzięki temu, przez ostatnie 10 lat uratowaliśmy ponad 22 tys. ton jedzenia. Współpraca z Foodsi ma dla nas szczególne znaczenie, gdyż w DNA Carrefour Polska jest wspieranie polskich firm, w tym start-up’ów. Jest to ponadto kolejny krok redukujący ilość odpadów spożywczych (i nie tylko) w Carrefour. Aplikacja jednoczy użytkowników, którzy tak samo jak my, chcą zrobić coś dobrego dla naszej planety. Wierzę, że jako aktywni członkowie Foodsi Gangu, jeszcze mocniej przyczynimy się do skali ograniczenia marnowania żywności w naszym kraju – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych.

 – Nasze marki połączyły wspólne wartości, cele i chęć walki z marnowaniem. Bardzo się cieszę, że Carrefour dołączył do Foodsi Gangu i wspólnie możemy ratować paczki wypełnione super produktami. Jestem pewny, że dzięki tej współpracy zrobimy dużo dobrego dla planety, a klienci będą mogli trochę zaoszczędzić. Miło mi, że tak rozpoznawalna marka zaufała polskiej aplikacji – mówi Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja Foodsi dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play i App Store.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Carrefour

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się