Eksperci opowiedzą o wyróżniających się polskich kampaniach. Dzięki przykładom z rodzimego rynku słuchacze będą mogli zasłyszane rozwiązania wdrożyć bezpośrednio do własnego biznesu. Case study uwzględnią poszczególne etapy projektów ze wskazaniem narzędzi marketingowych oraz efektów przeprowadzonych działań.
Uczestnicy dowiedzą się także na konferencji, jak dotrzeć z przekazem reklamowym do każdego klienta, zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów, w jaki sposób wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki, nie przegapić właściwych momentów i podejmować strategiczne decyzje gwarantujące sukces, zmierzyć efekty reklamy (CPM vs. CPA) oraz jak przez kulturę, architekturę i sztukę zarządzać doświadczeniami Klienta.
Zobacz również
Na Case Open wystąpią znani i cenieni polscy stratedzy – Maciej Tesławski, Marek Staniszewski, Marcin Kalkhoff, Arek Szulczyński, Michał Banach, Paweł Niziński, Robert Kozielski, Lech C. Król, Bartłomiej Walas oraz Ewa Łabno-Falęcka.
Uczestnicy wydarzenia otrzymają darmowy 3-miesięczny dostęp do Brand 24, Magazyn CASE OPEN oraz niespodziankę z Banku Prezentów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
(kliknij w poniższy obrazek, żeby powiększyć)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja dedykowana jest przede wszystkim pracownikom działów marketingu i promocji, managerom średniego szczebla zarządzania odpowiedzialnym za tworzenie strategii marketingowej, pracownikom działów strategii agencji reklamowych, twórcom start-upów, pasjonatom marketingu oraz wszystkim, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę oraz zaczerpnąć inspiracji od specjalistów.
Więcej informacji na stronie wydarzenia. Serdecznie zapraszamy!
Tylko do 31 marca 2016 r. cena specjalna – 499 zł netto.