Trwająca dziesięć tygodni akcja, zrealizowana dla E. Leclerc z okazji 15-lecia obecności marki w Lublinie, dobiegła końca w ostatnią niedzielę.
Akcja teaserowa „Szybko Zleciało” trwała od 21 marca, kiedy to w Lublinie wylądowało 5 tajemniczych skrzyń. Mieszkańcy miasta dopiero po dwóch tygodniach dowiedzieli się, co kryje pierwsza z nich i jaka marka stoi za kampanią. Kolejne 5 skrzyń pojawiło się w Lublinie 4 maja.
Zobacz również
– To była największa kampania reklamowa z elementami ambientu, jaką kiedykolwiek zorganizowano w Lublinie. Na etapie teaserowym udało nam się zaskoczyć wszystkich mieszkańców miasta. Absolutnie nikt nie spodziewał się, że za tajemniczymi skrzyniami rozstawionymi na ulicach może stać E. Leclerc – wyjaśnia Andrzej Jachim, Dyrektor ds. Strategii i Taktyki z agencji Vena Art.
Etap teaserowy zbudował odpowiednie napięcie, które z powodzeniem wykorzystano w fazie sprzedażowej.
– W trakcie całej akcji wykorzystywaliśmy koncepcję marketingu taktycznego, która jest znakiem rozpoznawczym agencji Vena Art. Użyliśmy pełnego zestawu narzędzi i środków komunikacji, które dobieraliśmy w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu. Modyfikowaliśmy kluczowe przekazy, reagowaliśmy w czasie rzeczywistym – dopowiada Michał Korba, Project Manager kampanii „Szybko Zleciało” z agencji Vena Art.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
1,6 mln gazetek sklepowych, 22 reklamy prasowe, 17 projektów bilboardów, 11 rodzajów spotów telewizyjnych, 10 radiowych, 20 eventów, marketing internetowy i w social media – to tylko przykłady działań marketingu taktycznego, za pomocą których realizowaliśmy postawione przed nami cele wizerunkowe oraz sprzedażowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing