Case study „LifeACT” – akcji filmowej OS3 dla Philips Polska

OS3 jest odpowiedzialna za kompleksową realizację nowatorskiego projektu LifeACT. Akcja została oparta na dwóch konkursach oraz produkcji krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.
O autorze
0 min czytania 2014-11-03

Wyłoniono trzy historie z produktami w tle, a następnie trzech najlepszych młodych reżyserów ze szkół filmowych i reklamowych, którzy na podstawie nadesłanych opowieści napisali scenariusze oraz je zekranizowali.

W ramach kampanii agencja przygotowała strategię, odpowiadała za realizację i produkcję materiałów wideo, m.in. krótkometrażowych filmów, teasera, trailera oraz making ofu, działania wsparła kampanią na YouTube, a także zrealizowała serwis.

– Zależało nam na zaangażowaniu osób już związanych z naszą marką – młodych ludzi zainteresowanych innowacjami i lifestylem. Propozycja nieszablonowego podejścia do projektu przez OS3 okazała się idealnym rozwiązaniem, które mocno wychodziło poza standardową konwencję. Oddanie głosu całym rodzinom i jednoczesne danie szansy młodym twórcą pozytywnie wpłynęły na kampanię Philips „Innovation&you” – wyjaśnia Małgorzata Rykucka, Head of Digital CEE Philips Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się