Wyłoniono trzy historie z produktami w tle, a następnie trzech najlepszych młodych reżyserów ze szkół filmowych i reklamowych, którzy na podstawie nadesłanych opowieści napisali scenariusze oraz je zekranizowali.
W ramach kampanii agencja przygotowała strategię, odpowiadała za realizację i produkcję materiałów wideo, m.in. krótkometrażowych filmów, teasera, trailera oraz making ofu, działania wsparła kampanią na YouTube, a także zrealizowała serwis.
Zobacz również
– Zależało nam na zaangażowaniu osób już związanych z naszą marką – młodych ludzi zainteresowanych innowacjami i lifestylem. Propozycja nieszablonowego podejścia do projektu przez OS3 okazała się idealnym rozwiązaniem, które mocno wychodziło poza standardową konwencję. Oddanie głosu całym rodzinom i jednoczesne danie szansy młodym twórcą pozytywnie wpłynęły na kampanię Philips „Innovation&you” – wyjaśnia Małgorzata Rykucka, Head of Digital CEE Philips Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing