Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Catch the Tornado Meetup zbliża się wielkimi krokami

Jak nawiązać współpracę z Netflixem, sprzedawać produkt do 60 krajów i zwiększyć przychody o 1600%? Odpowiedzą liderzy topowych organizacji z wieloma sukcesami na koncie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

Już 17 i 18 lutego 2022 roku w Warszawie odbędzie się kolejny Catch the Tornado Meetup. Swoimi rozwiązaniami, sukcesami i porażkami w globalnej sprzedaży i marketingu podzielą się liderzy:

  • Arek Pernal, co-founder Ten Square Games. Razem z zespołem TSG przez 10 lat zdobył ponad 44 mln graczy. W ich flagowy tytuł Fishing Clash grają miliony osób na całym świecie m.in. z Chin, Japonii i Brazylii. Arek z wspólnikiem zaczynali w legendarnej 10cio metrowej klitce (ten square), a już w 2021 roku TSG mogło pochwalić się biurami w kilku państwach, 500 osobami na pokładzie i 112 mln zysku netto po 3 kwartałach.
  • Monika Żochowska, co-founderka wielokrotnie nagradzanego startupu GLOV, którego czołowy produkt – rękawiczka do demakijażu – okazał się być rewolucyjnym wynalazkiem docenionym nie tylko przez konsumentów ale także przez topowe marki kosmetyczne. Ponad 80% sprzedaży produktów GLOV realizowana jest za granicą, w 60 krajach. W 2020 roku sprzedaż GLOV wzrosła o 45% i mimo pandemii Monice i jej wspólniczce udaje się utrzymać ten wynik.
  • Radek Zaleski, partner w Netguru. Mistrz wartościowej konwersacji z globalnym rynkiem. Stawia na mocny brand i budowę trwałych relacji biznesowych. Razem z zespołem Netguru zwiększył przychody o 1600%.
  • Adam Tunikowski, CEO Juice. Wie jak sprzedawać aby zdobywać prestiżowe projekty. Współpracuje z Netflixem, Bentleyem, HBO i Sony. Ma klientów od Wrocławia po Tokio.

Rozmowę poprowadzi Tomasz Karwatka, co-founder Catch the Tornado. Na co dzień wspiera założycieli startupów w globalnym skalowaniu sprzedaży. Spółki z jego portfolio pozyskały w 2021 roku ponad 90 mln finansowania na rozwój. Współtwórca Divante i Vue Storefront.

Na scenie wystąpi także Marcin Dragan, managing director Profitroom, który współpracuje z hotelami na 5 kontynentach i podczas dos & don’ts session podzieli się swoimi doświadczeniami.

W drugim dniu wydarzenia – Catch the Tornado Workshop – odbędą się warsztaty podczas których uczestnicy wraz z trenerami, Radkiem Zaleskim i Tomaszem Karwatką, przełożą wiedzę z Meetupu na realia swoich firm. Dowiedzą się jak w praktyce skalować sprzedaż za granicą, jak ułożyć procesy w dziale sales i zatrudniać dobrych sprzedawców oraz jak rozwijać globalny network. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszają organizator wydarzenia – Catch the Tornado Dots, sponsorzy: LiveChat i R22, partnerzy: myhive oraz partnerzy medialni: MamStartup, NowyMarketing, MyCompanyPolska. 

Zapisy i szczegółowa agenda dostępne są na stronie www.cttdots.com/meetups/luty2022

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się