…i afrykańskimi.
W nowej rozszerzonej roli dyrektora ds. sprzedaży, Ibal będzie zarządzać zespołem CNN zajmującym się sprzedażą reklam we wszystkich wymienionych regionach. Zwiększy również swoje zaangażowanie w pracę nad ofertą cyfrową, analizą danych oraz treściami tworzonymi we współpracy z markami, by zaoferować klientom rozwiązania oparte na inteligentnych i zintegrowanych kampaniach. Ibal będzie także odpowiedzialna za rozwój długoterminowych działań strategicznych stacji CNN dotyczących współpracy z kluczowymi partnerami marki..
Zobacz również
Poza rozwojem oferty reklamowej w kanałach linearnych CNN, Ibal będzie dalej identyfikować możliwości dla reklamodawców na różnych, innowacyjnych płaszczyznach, takich jak: rozszerzająca się oferta cyfrowa stacji CNN, treści brandowane i pojawiające się w CNN International, społecznościowa sieć wideo Great Big Story, czy platforma CNNMoney i luksusowe formaty takie jak CNN Style obecne online i w telewizji.
Współpraca reklamowa CNN z klientami w Północnej, Centralnej i Wschodniej Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce, Turcji i regionie CIS prężnie się rozwija, a CNN jest numerem jeden w wielu niezależnych badaniach mierzących zasięg mediów. Ostatnio CNN nawiązało partnerstwa komercyjne m.in. z Turkish Airlines, które ponownie są sponsorem programu Culinary Journeys; EMAAR, które przedłużyło partnerstwo przy programie One Square Meter i MTN, z którym CNN współpracuje przy uruchomieniu aplikacji African View.
Cathy Ibal będzie raportować do Raniego R. Raada, prezesa CNN International Commercial.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Jestem niezmiernie zadowolony, że mogę obserwować rosnący w naszej firmie talent, jakim jest Cathy, która będzie odpowiedzialna za kluczowe regiony i będzie zarządzać jednym z najznakomitszych zespołów ds. sprzedaży reklamy, nie tylko w CNN International, ale w całej branży” mówi Raad. „Liczę na to, że Cathy będzie dalej rozwijać sprzedaż w tych regionach i pracować z klientami nad takimi rozwiązaniami, które nigdzie indziej niż w CNN nie byłyby możliwe lub równie efektywne.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„W ciągu ostatnich 15 lat miałam możliwość w pełni docenić siłę CNN, nasze treści i unikalne podejście do rozwijania produktów reklamowych, które mogą całkowicie zmienić sposób, w jaki marka postrzegana jest na całym świecie” powiedziała Ibal. „Cieszę się, że będę zajmować się również Afryką oraz Bliskim Wschodem i pracować z klientami z tego regionu nad mocnymi i ekscytującymi kampaniami budowanymi w oparciu o doświadczenie CNN, w takich dziedzinach jak: produkty cyfrowe, dane, tworzenie treści dla konkretnych marek i stałą popularność telewizji oraz dobrych jakościowo materiałów wideo.”