Każdy z nas może realnie przyczynić się do polepszenia życia dzieci np. wybierając papierową torbę do każdych zakupów w sklepie CCC. Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup w sklepach CCC charakterystycznej, błękitnej bransoletki na rękę. Koszt bransoletki to 5 zł, a taka kwota wystarczy, aby zagwarantować jeden dzień nauki dla dziecka w krajach rozwijających się.
Od blisko 20 lat CCC wspiera kolarstwo i z powodzeniem sponsoruje CCC Team – największy projekt w historii polskiego kolarstwa zawodowego.
Zobacz również
Kolarze z CCC Team również wspierają UNICEF. W ramach partnerstwa „CCC TEAM FOR UNICEF” każdy kilometr przejechany przez kolarzy CCC Team w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 USD i przekazywany na rzecz UNICEF, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom na całym świecie. Na znak solidarności z partnerstwem kolarze będą nosić błękitne bransoletki i stroje z logo UNICEF, promując w ten sposób misję UNICEF. Współpraca z ekipą CCC jest wyjątkowa, ponieważ jest to pierwsze w historii UNICEF globalne partnerstwo sportowe z drużyną kolarską.
Chcąc wzmocnić zasięg całej akcji 10 maja marka CCC rozpoczyna wyjątkową, ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, informuje o tej wyjątkowej współpracy między CCC a UNICEF oraz nawołuje abyśmy wszyscy razem wspierali najmłodszych na całym świecie.
Głównym materiałem jest spot video, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za działania w internecie agencja H2O Creative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing