Jesienna kampania Youngsters to druga w 2018 roku, po wiosennej, odsłona działań marki CCC skierowana bezpośrednio do młodych konsumentów. Jest to jednak pierwsza aktywność w ramach rozwinięcia platformy „Go for more” w kierunku storytellingu – opowieści w formie historii grupy młodych przyjaciół, których oprócz mody łączy wspólna pasja: muzyka.
Rozwijanie pasji, bycie wyjątkowym i radość ekspresji to atrybuty, które towarzyszą młodemu pokoleniu, a nowa klimatyczna sesja i spoty wideo celnie odpowiadają na nurt wyznaczany przez młodzież.
Zobacz również
Specjalne miejsce w tej komunikacji zajmują produkty znanych marek sportowych/life style’owych takich jak Puma czy Reebok, które uatrakcyjniają ofertę w czasie powrotu młodych ludzi do szkół wyższych lub do pracy, a buty marek własnych CCC stanowią dopełnienie oferty. Tym samym, niezależnie od preferencji konsumenta, CCC prezentuje pełen wachlarz produktów: od kultowych butów sportowych po rockowe botki z charakterem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najnowsza kampania ma inspirować i pokazywać, że świat CCC dla młodych ludzi jest rozumiany jako pasja, która daje więcej niż tylko posiadanie, a wspólne spędzanie czasu i dzielenie zainteresowań z przyjaciółmi jest po prostu na czasie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania CCC Youngsters to kolejny krok w kierunku umocnienia zmian wizerunkowych CCC oraz skierowanie uwagi na młodych konsumentów. Będzie ona prowadzona na 5 rynkach równocześnie: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i social mediach. Bardzo ważnym miejscem komunikacji z klientami mają być również sklepy stacjonarne oraz materiały POS, lighboxy, witryna, blendy, a także nowoczesne nośniki digital signage.