CCC z nową kampanią „Ja wiem dokąd idę, a Ty?” w ramach platformy „Go for more”

Sezon jesienny to szczególny czas dla marki CCC, która rozpoczyna kolejny po zakończonej przed tygodniem kampanii Youngsters, etap komunikacji marketingowej w ramach platformy „Go for more”. Kampania skierowana jest do naszej podstawowej grupy docelowej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-28

„Ja wiem dokąd idę, a Ty?” to główne przesłanie kampanii rozwijanej w kierunku storytellingu. Jesienna kampania to opowieść o kobiecie, której przypadkowe spotkanie z mężczyzną przywodzi na myśl różne scenariusze jej życia. Który wybierze? To zależy tylko od niej.

Głównym celem kampanii jest przedstawienie najnowszej kolekcji oraz zwiększenie zaangażowania oraz umocnienie poczucia bliskości z marką CCC. Specjalne miejsce w komunikacji zajmują produkty marki Lasocki z kolekcji damskiej, męskiej, dziecięcej oraz torby i akcesoria. Tym samym, konsumentowi zostaje przedstawiona oferta ponadczasowych i modnych modeli butów skórzanych oraz dodatków.

Najnowsza kampania ma inspirować i pokazywać, że świat CCC daje wiele możliwości wyborów, a wachlarz produktów zawiera w sobie ofertę dopasowaną do różnych wymagań klientów.




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ścieżka dźwiękowa spotu to nowa aranżacja, znanego już wszystkim przeboju Nancy Sinatry „These Boots Are Made For Walking”.

Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia od 28 września do 4 listopada. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i Social Mediach. Bardzo ważnym miejscem komunikacji z Klientami ma być również sklep oraz materiały POS, lighboxy, witryna, blendy oraz nośniki digital signage.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za planowanie i zakup mediów na jej rzecz odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się