„Ja wiem dokąd idę, a Ty?” to główne przesłanie kampanii rozwijanej w kierunku storytellingu. Jesienna kampania to opowieść o kobiecie, której przypadkowe spotkanie z mężczyzną przywodzi na myśl różne scenariusze jej życia. Który wybierze? To zależy tylko od niej.
Głównym celem kampanii jest przedstawienie najnowszej kolekcji oraz zwiększenie zaangażowania oraz umocnienie poczucia bliskości z marką CCC. Specjalne miejsce w komunikacji zajmują produkty marki Lasocki z kolekcji damskiej, męskiej, dziecięcej oraz torby i akcesoria. Tym samym, konsumentowi zostaje przedstawiona oferta ponadczasowych i modnych modeli butów skórzanych oraz dodatków.
Zobacz również
Najnowsza kampania ma inspirować i pokazywać, że świat CCC daje wiele możliwości wyborów, a wachlarz produktów zawiera w sobie ofertę dopasowaną do różnych wymagań klientów.
Ścieżka dźwiękowa spotu to nowa aranżacja, znanego już wszystkim przeboju Nancy Sinatry „These Boots Are Made For Walking”.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia od 28 września do 4 listopada. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i Social Mediach. Bardzo ważnym miejscem komunikacji z Klientami ma być również sklep oraz materiały POS, lighboxy, witryna, blendy oraz nośniki digital signage.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za planowanie i zakup mediów na jej rzecz odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.