– „DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a dodatkowo wzmacniamy nasze kanały on-line” – komentuje Dariusz Miłek, Prezes CCC.
Zobacz również
DeeZee będzie nadal działać na rynku online damskiego modowego obuwia w przystępnych cenach. W najbliższym czasie dzięki współpracy w ramach Grupy CCC mają być wypracowane synergie – DeeZee skorzysta m.in. ze wsparcia CCC aby poszerzyć swój asortyment i polepszyć warunki handlowe, a w efekcie zaoferować klientom jeszcze więcej modowego produktu i przyśpieszyć wzrost swej sprzedaży.
– „Współpraca z liderem rynku obecnym w 22 krajach, jakim jest CCC, to dla nas szansa na dołączenie do najszybciej rozwijającej się grupy obuwniczej w Europie. Jestem pewna, że potrafimy ją dobrze wykorzystać. Widzimy wiele synergii w segmencie online wszystkich podmiotów Grupy CCC, a także na płaszczyźnie dostępności do produktu, logistyki oraz ekspansji marki DeeZee na rynki zagraniczne. Liczymy też na wzrost popularności marki DeeZee poprzez jej obecność w sieci sklepów stacjonarnych grupy CCC. Wszystkie te zmiany będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie zadowolenia naszych klientów, co jest najważniejsze i na czym zarówno nam jak i CCC bardzo zależy.” – komentuje Dominika Żak, Prezes DeeZee.
W ramach podpisanej umowy CCC zasili kapitałowo DeeZee kwotą 13 mln zł i w zamian obejmie ponad 51% udziałów w biznesie Spółki. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100% w ciągu najbliższych 5 lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 roku. W roku 2017 firma osiągnęła przychody na poziomie 35 mln zł. Na dużą i ciągle rosnącą popularność serwisu wpływa stała obecność marki w social media (ponad 1,3 mln fanów Facebook, Instagram), utrzymywanie rozległej sieci kontaktów w branży modowej, która przekłada się na obecność w prasie, oraz aktywna polityka marketingowa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing