CEDC wprowadza nową komunikację dla Żubrówki Czarnej

Na początku lipca rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej – wódki z segmentu super premium, wprowadzonej na rynek w 2016 roku. Firma CEDC, właściciel marki i jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie, planuje w związku z tym wiele działań...
O autorze
0 min czytania 2017-07-03

…marketingowych, w tym działania w prasie, w sklepach i lokalach współpracujących, lotniskach oraz w kanałach digital w tym social media, a także eventy.

Za koncept kreatywny relanuchu w tym claim, w oparciu o przeprowadzoną analizę strategiczną oraz projekt opakowania-tuby odpowiada SYZYGY Warsaw, key visual kampanii powstał w studio Ars Thanea.

Za działania w kanałach digital odpowiada K2.
Kampania ma zasięg ogólnopolski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj