TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ceneo ruszyło z nową kampanią nawiązującą do zbliżającego się EURO 2020

Ceneo.pl ruszyło z kampanią wideo, która nawiązuje do zbliżających się wielkich emocji sportowych.
O autorze
1 min czytania 2021-06-02

Spot jest nakręcony w formie energicznego klipu, w którym młodzi bohaterowie uprawiają sport, kibicują ulubionym zawodnikom i jednocześnie, w prosty sposób dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem Ceneo.pl. Dodatkowo, w rytm piosenki Hey Buko – Vibe-N, w spocie pojawiają się hity produktowe w kategoriach: RTV / AGD, kosmetyki, rozrywka. Przewidziane formaty zakładają 30 i 6 sekundowe spoty, które będą emitowane w Internecie (m.in. Facebook, YouTube, CDA, sport.tvp.pl) do 15 lipca 2021. Za kreację spotów odpowiada agencja Upside.

Nowa kampania jest kontynuacją koncepcji kreatywnej „Cenię sobie…” z poprzednich lat, dzięki której widzowie poznają główne korzyści wynikające z używania Ceneo.pl. – Założeniem kampanii jest uświadomienie Polakom, że dzięki funkcjonalnościom Ceneo.pl zakupy online mogą robić bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie, jednocześnie nie odrywając się od realizowania swoich pasji sportowych – powiedziała Katarzyna Jędrachowicz, rzecznik Ceneo.