fot. Materiały prasowe Ceneo
Wszystko, aby skoncentrować się na aspekcie edukacyjnym i zapewnić opiekunom zwierząt wiedzę na temat podejmowania działań ratunkowych.
Zobacz również
Ceneo znane jest z wielu inicjatyw wspierających zwierzęta. W minionych latach firma dwukrotnie ustanowiła rekord Guinnessa w ogólnopolskiej zbiórce karmy dla psiaków ze schroniska. W 2023 roku postanowiła rozszerzyć swoje działania o edukację i promocję bezpieczeństwa zwierząt.
Według badań, ponad połowa Polaków ma w swoich domach zwierzaka, większość z nich to psy. Są dla nas jak członkowie rodziny i chcemy, żeby były zdrowe i szczęśliwe. Niestety, nie każdy opiekun jest przygotowany, aby udzielić pierwszej pomocy w nagłej sytuacji. Dlatego w ramach akcji „Podaj Łapę” Ceneo dostarcza merytoryczne materiały, takie jak wideo, plakaty z instrukcjami pierwszej pomocy do wydrukowania oraz artykuły z poradami dla opiekunów zwierząt.
„Chcemy, aby wszyscy opiekunowie zwierząt wiedzieli, jak krok po kroku udzielić pierwszej pomocy swoim pupilom. Wykonanie RKO, działanie w przypadku zadławień czy udaru — to powinna być wiedza obowiązkowa i łatwo dostępna. Postanowiliśmy wykorzystać nasze kanały, żeby tę wiedzę promować” – mówi Dominika Wabich, PR Ceneo.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Dodatkowo, dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem, Ceneo wspiera bezpieczeństwo nie tylko domowych pupili, ale również tych, które nie mają swojego dachu nad głową.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do 11 października, za każdy zakup* dokonany przez funkcję "Kup Teraz" na kwotę minimum 100 złotych, firma przekaże 1 złoty na dla Ekostraży, aby wesprzeć ich działalność na rzecz zwierząt. Serwis Ceneo zachęca wszystkich opiekunów zwierząt do aktywnego udziału w akcji „Podaj Łapę”, aby razem dbać o bezpieczeństwo naszych czworonożnych przyjaciół.
Fot. Materiały prasowe Ceneo
W ramach kampanii prowadzone są również działania edukacyjne na kanałach social media Ceneo oraz konkursy na platformie Facebook.