Centra outlet Factory z nową platformą komunikacyjną

„Factory kocha miasto” to nowa platforma komunikacyjna centrów outlet Factory, w ramach której właśnie rozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa pod hasłem „Miejski Styl”. Za strategię i kreację odpowiada Eskadra.
O autorze
1 min czytania 2016-04-04

Nowa platforma komunikacyjna opiera się na idei lokalności i relacyjności – big ideą całej platformy są wzajemne relacje Factory i mieszkańców miasta. – Wyszliśmy z założenia, że Factory wspiera swoich klientów w dążeniu do własnego stylu, oferując im ulubione brandy zawsze 30-70 proc. taniej. Z kolei mieszkańcy kochają Factory za to, że mogą swobodnie wyrażać swój styl, nie przepłacając przy zakupach – mówi Dominik Gil, CEO Eskadry. 

Obrany kierunek będzie można także zauważyć na Instagramie – konta instagramowe poszczególnych centrów Factory zostały rozdzielone w taki sposób, jak na Facebooku. – Takie działanie sprzyja budowaniu relacji nie tyle między marką, a jej odbiorcami, ile między konkretnymi centrami a ich klientami – mieszkańcami miast – tłumaczy Gil. 

Jak podkreślają twórcy, platforma „Factory kocha miasto” jest bardzo pojemna i elastyczna. W jej ramach będą planowane mechanizmy promocyjne dla klientów, kampanie sprzedażowe oraz wizerunkowe. Pierwszą z nich jest wiosenna kampania wizerunkowa „Miejski Styl”, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 kwietnia br. Komunikacja obejmuje kanały ATL (outdoor, radio, prasa), BTL, Internet (social media, display, mobile, rich media). 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Miejski Styl” to już ósma z kolei kampania dla Factory opracowana i zrealizowana przez Eskadrę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing