Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]

Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
Czy stać Cię na brak obsługi klienta w mediach społecznościowych…? Dobra moderacja pomaga utrzymać klientów, zwiększa wartość ich zakupów i sprawia, że chętniej polecają markę innym. Weź udział w webinarze i poznaj proste techniki, które pozwolą Ci zautomatyzować i usprawnić pracę. Odkryj moc sekretnego życia marki pod postami i w DM-ach!
O autorze
2 min czytania 2024-09-09

Moderacja mediów społecznościowych oraz centralizacja i personalizacja komunikacji w social media są jak Bonnie i Clyde. Mogliby funkcjonować osobno, ale efekt nie byłby tak spektakularny… ;).

24.09 o godzinie 12:00 zapraszamy Cię na bezpłatny webinar. Poznaj znaczenie moderacji w jej wielu wymiarach – od zarządzania komentarzami (również pod reklamami), reviewsami, DM-ami po utrzymanie wysokiego wskaźnika odpowiedzi czy szybkiego czasu reakcji. A to wszystko z zachowaniem najwyższej jakości!

Moderacyjnym mięsem podzielą się eksperci: Paweł Stempniak i Aldona Nalewajk z White Bits oraz Eliza Grycner z NapoleonCat.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

Czego się dowiesz

Podczas webinaru 24.09 dowiesz się między innymi:

  • Jak wygląda dobrze wprowadzona w życie personalizacja i centralizacja?
  • Jakie taktyki sprawdzają się w codziennej pracy ekspertów w tej dziedzinie?
  • Co z kolei nie sprawdza się nikomu…?
  • Jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej?
  • Jakie procesy można zautomatyzować i jak robić to dobrze?

Dla kogo

  • Dla każdego, kto prowadzi swój e-commerce lub zajmuje się marketingiem e-commere.
  • Dla każdego, kto odpowiada za social media, kampanie organiczne i płatne realizowane w mediach społecznościowych.
  • Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, jak dużą rolę gra moderacja w mediach społecznościowych lub tych, którzy właśnie zaczęli się z nią mierzyć i chcą zrozumieć, jak robić to szybciej i efektywniej.
  • Dla każdego, kto chce zrozumieć, co jest ważne dla konsumenta w social mediach teraz – i co rośnie w siłę.
  • Dla tych, którzy chcą się zainspirować i zobaczyć kilka ciekawych case-study być może w nowym świetle.

Agenda

Prelekcja 1. Aldona Nalewajk i Paweł Stempniak: Co robimy w ukryciu: czyli sekretne życie marki pod postami i w DM-ach

Bezpośrednie relacje z użytkownikami – klientami marek w mediach społecznościowych – bywają światem bujnym i bogatym, ale czasem też surowym i ubogim.

Często są to obszary umykające uwadze brand managerów lub wręcz bagatelizowane. A to właśnie te drobne „assety” w postaci odpowiedzi na radości, frustracje, problemy lub pytania bywają podstawą wartościowej relacji marki z konsumentem. Przyjrzyjmy się jakie mechanizmy i zachowania moderacyjne budują, a jakie szkodzą zdrowiu marki w mediach społecznościowych.

Prelekcja 2. Eliza Grycner: Centralizacja, Personalizacja, Moderacja, Taka sytuacja… Jak moderować skutecznie ORAZ łatwo?

Efektywna (i efektowna) moderacja nie musi być znojem podobnym do orki na ugorze. Wręcz przeciwnie. Pokażę Ci, jak usprawnić procesy, co warto zautomatyzować i jak to zrobić oraz na jakie detale mieć szczególną uwagę.

Dołącz do webinaru, bo to proste techniki, które podnoszą sprzedaż i ułatwiają codzienną pracę.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

Prowadzący

Eliza Grycner, NapoleonCat

Product Marketing Manager w NapoleonCat, platformie do zarządzania obecnością w mediach społecznościowych. Specjalistka w dziedzinie marketingu produktu i szkoleń; zajmuje się opracowywaniem strategii marketingowych, które zwiększają zaangażowanie i lojalność użytkowników. Bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych oraz wykształcenie psychologiczne sprawiają, że Eliza wie dokładnie co zrobić, by napędzać sprzedaż i zjednywać sobie serca klientów.

Eliza jest również specjalistką od wystąpień publicznych i treści wideo, która dzięki znakomitym umiejętnościom w zakresie storytellingu sprawi, że nawet najnudniejszy produkt czy usługa staną się sexy.

Prywatnie miłośniczka psów, medytacji i dobrej kuchni.

Paweł Stempniak, White Bits

Założyciel i CEO White Bits – agencji komunikacji w nowych mediach. Przy planowaniu komunikacji marek oraz kampaniach w digitalu pracuje od 2007 roku. Fascynuje go wpływ internetu na społeczeństwo, sposób podejmowania decyzji, edukację.

Agencja White Bits zajmuje się planowaniem strategii komunikacji oraz jej wykonaniem. Pracuje dla marek dużych i mniejszych. Wspiera m.in.: Volvo, IVECO, Skanska, AstaZeneca, czy Podlaskie.

Aldona Nalewajk, White Bits

W White Bits odpowiada za koordynację pracy zespołu moderacyjnego obsługującego klientów. Z moderacją związana jest od 9 lat, a swoje doświadczenie budowała pracując m.in. dla HBO, Kompanii Piwowarskiej, Volvo, Estee Lauder czy Biedronki.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ