Centrum Nauki Kopernik promuje swoją ofertę dla dorosłych

Centrum Nauki Kopernik, które co roku odwiedza ponad milion gości, przygotowało kampanię „Kopernik dla dorosłych. Genialnie!”. Kampania ukazuje elementy stałej oferty, stworzone z myślą o dorosłej publiczności.
O autorze
1 min czytania 2023-03-08

Oferta dla dorosłych w Centrum Nauki Kopernik obejmuje m.in. comiesięczne, czwartkowe „Wieczory dla dorosłych” (połączenie ciekawych tematów naukowych, warsztatów, wykładów, akcji artystycznych, muzyki i baru), wystawa „Przyszłość jest dziś” (pokazująca wpływ technologii na życie człowieka), koncerty pod gwiazdami (odbywające się pod kopułą Planetarium, na której podczas koncertu wyświetlane są wizualizacje nieba).

Kopernik alternatywą dla kina i teatru

Kopernik inspiruje do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania. Od otwarcia w 2010 roku, kojarzony jest głównie z atrakcjami dla dzieci. Teraz komunikuje ofertę dla osób dorosłych. Na Powiślu, gdzie ma swoją siedzibę Centrum Nauki Kopernik, tętni życie kulturalno-rozrywkowe Warszawy. Warto właśnie tu zacząć wieczór, by mieć wszędzie blisko. W piątki Centrum działa dłużej (do godz. 20.00) i zachęca dorosłych, by właśnie wtedy zdecydowali się na wizytę – w komfortowych, kameralnych warunkach, bez towarzystwa dzieci i wycieczek szkolnych.

Kampania wielokanałowa

Kampania „Kopernik dla dorosłych. Genialnie!” będzie prowadzona przez cały rok 2023 r., w trzech odsłonach (flighty w marcu, czerwcu i październiku). W strategii komunikacji zostaną wykorzystane kanały własne, partnerskie, outdoor, ekrany kinowe, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich oraz radia. Kampania pojawi się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz w serwisie Youtube. Część digitalową uzupełni display w sieci Google.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przetarg na zakup nośników do kampanii oraz jej obsługę w kinach, Kolejach Mazowieckich i radiu wygrał Dom Mediowy Sigma Bis S.A. Za realizację kampanii na nośnikach outdoorowych w Warszawie odpowiada firma Euvic Media, część grupy reklamowej Euvic Performance.

Narracja i strategia komunikacji, na której oparto kampanię, powstała w całości in house.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną i identyfikację wizualną odpowiada Michał Romański, head of creation w Dziale Promocji i Komunikacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o ofercie Kopernika dla dorosłych: www.kopernik.org.pl/dladoroslych