Ceny 5 razy wyższe – „promocja”, która zwraca uwagę na ważny problem (Reklama dnia)

Ceny 5 razy wyższe – „promocja”, która zwraca uwagę na ważny problem (Reklama dnia)
Jakbyście zareagowali, gdyby nagle przestało być Was stać na codzienne zakupy?
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

Zaskakujące? Straszne? Dla niektórych to jednak codzienność.

PS

Sklep, tym razem z bronią, był także bohaterem innej bardzo ważnej kampanii społecznej. Zobaczcie koniecznie króciutki film o pistoletach, z których każdy ma swoją historię.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Twórcy kampanii społecznych lubią szokować i zaskakiwać. Zobaczcie dwie inne kampania, które znalazły się w naszym cyklu Reklama dnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklama dnia: trudna rozmowa w toalecie, czyli mocna kampania społeczna przeciwko pijanym kierowcom

Kampanii społecznych przeciwko pijanym kierowcom nie brakuje. Nie przynoszą one niestety zamierzonego skutku. Może trzeba niektórymi mocniej potrząsnąć? Z takiego założenia wyszła fundacja We Save Lives i przygotowała poruszającą i zaskakującą kampanię.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reklama dnia: Kierowca taksówki z piwem w ręku – czy może być coś gorszego?

Wyobraźcie sobie taką sytuację. Jedziecie taksówką. W pewnym momencie kierowca wyciąga puszkę piwa i zaczyna je pić…

PS 3

Więcej tekstów z cyklu Reklama dnia znajdziecie tutaj.