Kampania startuje dziś, jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku brandu Smakowita (z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska), a hasło przewodnie to „Idealna do chleba”. Warstwę muzyczną spotu telewizyjnego tworzy znany przebój „Jesteś szalona”, w nowej aranżacji i z nowymi słowami.
Zadaniem agencji Red8 Advertising było przygotowanie nowej odsłony kampanii reklamowej, budującej świadomość i wizerunek marki margaryny Smakowita.
Zobacz również
– Podobnie jak w dotychczasowych reklamach Smakowitej miejscem akcji jest tradycyjna piekarnia – mówi Viola Stanisławska, Client Service Director w agencji Red8 Advertising – Jednak tym razem 45-sekundowy spot opowiada historię o gorącym uczuciu, rodzącym się pomiędzy właścicielem piekarni i jego klientką. On ma świeży bochen chleba, ona – Smakowitą. Uzupełniają się więc świetnie i tworzą razem idealną parę.
Para bohaterów grana jest przez znaną aktorską parę – Cezarego i Katarzynę Żak. Ich historię poznajemy słuchając przeboju „Jesteś szalona”, w nowej aranżacji i z nowymi słowami.
Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat; a także w kanałach tematycznych. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Red8 Advertising pracuje dla marki Smakowita (ZT Kruszwica/Bunge Polska) nieprzerwanie od 2009 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing