Figurki przedstawiające bohaterów z planety Eternia zadebiutowały już w latach osiemdziesiątych. Ciesząca się ogromną popularnością kolekcja stała się także inspiracją do stworzenia komiksów i animowanego serialu „He-Man i władcy wszechświata”. Klasyk po kilkudziesięciu latach doczekał się kontynuacji – w 2021 roku na Netfliksie pojawił się sequel „Władcy wszechświata: Objawienie”.
Kultowe figurki po 40 latach wracają na polski rynek w nowej, odświeżonej odsłonie, a częścią promocji kolekcji jest seria humorystycznych spotów z udziałem znanych aktorów.
Zobacz również
Linia Masters of the Universe powraca dla wiernych wielbicieli, kolekcjonerów i nowego pokolenia fanów! Nadszedł czas, aby wrócić do akcji i pomóc He-Manowi ocalić wszechświat przed złym Szkieletorem! – ogłasza Mattel.
W pierwszym spocie producent zabawek przedstawił losy Szkieletora, w rolę którego wcielił się Janusz Chabior. Bohater osadzony we współczesności ćwiczy na siłowni, przygotowując się do ważnego wydarzenia.
W drugim odcinku serii przenosimy się do luksusowej willi He-Mana (w tej roli Cezary Pazura), gdzie trwają przygotowania do przyjęcia z okazji jego 40. urodzin. Bohater dzwoni do Szkieletora z zaproszeniem, co zapowiada rychłe spotkanie przeciwników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe figurki inspirowane kultowymi postaciami z lat 80. są dostępne w dwóch liniach. Pierwsza z nich, Masters of the Universe Origins, to wersja retro, wzorowana na figurkach z lat osiemdziesiątych i skierowana do wiernych wielbicieli, pamiętających markę sprzed lat. Druga linia to He-Man i Władcy wszechświata, figurki inspirowane serialem Netflix, skierowane do nowego pokolenia fanów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mattel zapowiada, że nowa linia figurek trafi do sprzedaży w zestawie z akcesorium oraz minikomiksem, który przedstawia dalsze losy bohaterów walczących ze złoczyńcami.
Te wyjątkowe figurki z linii Origins stanowią hołd dla klasycznych zabawek Masters of the Universe, a jednocześnie odznaczają się nowymi, fantastycznymi detalami – informuje producent zabawek.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Coollective.
PS
Cezary Pazura wystąpił w zeszłorocznej kampanii rządowej #SzczepimySię. Aktor wcielił się w rolę Kilera, by zachęcać Polaków do przyjęcia szczepionki na koronawirusa.