1. W marketingu najważniejsze jest…
Na końcu każdej kampanii oczywiście najważniejszy jest efekt rozumiany, jako sprzedaż. Do sukcesu kampanii prowadzą: nieprzeciętna koncepcja, mądre planowanie, skuteczna realizacja, analiza wraz z wyciągnięciem wniosków oraz optymalizacja.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Skrzydeł dodały mi w szczególności efekty pracy dla naszych klientów i ich rekomendacje, dzięki którym z małej agencji SEMowej zatrudniającej 4 osoby w ciągu kilku lat przekształciliśmy się w agencję performance marketingu z największym portfolio usług „in house”, zatrudniającą obecnie ponad 80 osób.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, czego uczą…
Każdy dzień pracy w agencji przynosi trudne wyzwania. Każdy dzień uczy czegoś nowego.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Projekt Cube Group, to że jestem jego częścią od samego początku, współtwórcą tej sporej już organizacji, na której obecne miejsce na rynku miało wpływ wiele moich decyzji. Każdy projekt realizowany przez mój zespół lub agencję, który przynosi klientowi policzalne efekty.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Nie zazdroszczę, lecz podziwiam kreatywne pomysły. Jeśli miałbym wymienić kampanię, która na krajowym podwórku najbardziej utkwiła mi w pamięci na przestrzeni ostatnich lat, to jest nią zdecydowanie Serce i Rozum. Ciężko mi jednak mówić o najefektywniejszych kampaniach, gdyż nadal zbyt mało klientów decyduje się na prezentacje pełnego case study.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Big Data, Marketing Automation, Web Analytics, Content Marketing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Bez wątpienia Augmented Reality. Na drugim miejscu, choć pewnie wiele osób powie inaczej, nie wierzę w efektywność sprzedażową social media. Wciąż czekam na rozkwit mobile marketingu w Polsce, będąc pod wrażeniem jego potencjału na Zachodzie.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Zaufanie oraz obustronne współdziałanie w kierunku osiągnięcia celu.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Nie będę oryginalny. Inspiracje czerpie z internetu oraz rozmów z ludźmi. Śledzę też różne kampanie reklamodawców, staram się wymyślić coś innowacyjnego, lepszego.
10. Moja kampania marzeń…
Kampania, która się będzie „kręcić” sama. 🙂
11. Zajmuję się marketingiem internetowym, dlatego, że…
Jest w pełni mierzalny. Daje możliwość testowania oraz różnorakich optymalizacji, ulepszeń. Nie ma idealnych kampanii internetowych, efektywność każdej da się poprawić pod różnym kątem, co jest moją pasją.
Cezary Śledziak, Dyrektor Operacyjny, Cube Group
Posiada szerokie doświadczenie w obszarach PPC, SEO, afiliacji oraz web analytics. Związany z marketingiem internetowym od 2006 roku. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce uzyskał tytuł GAP („Google Advertising Professional”, obecnie „Kwalifikowany Specjalista Google AdWords”).
Karierę zawodową rozpoczął zajmując się obsługą kampanii PPC dla kluczowych klientów Cube Group, od 2008 roku kierował działem, jako Account Director. W 2010 roku objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego, odpowiadając za rozwój całego obszaru SEM w spółce. Od 2011 roku współzarządzający siecią afiliacyjną NetSales. Od połowy 2013 roku sprawuje nadzór nad spółką zależną SEMTEC jako Dyrektor Zarządzający.
Tworzył i zarządzał projektami m.in. dla: Agito.pl, Allianz, Aviva, BZ WBK, Centralwings, Empik.com, Finamo, Fly.pl, HP, INFOR, Link4, mBank oraz Mitsubishi.