Największe domy mody od lat zachwycają nas pomysłami na promocję kolejnych kolekcji odzieżowych. Świat fashion niejednokrotnie przenika się z filmem, czego efektem są choćby takie klipy, jak ten przygotowany przez zespół Chanel.
W video „A Cinematic Story”, zapowiadającym kolekcję prêt-à-porter na nadchodzące jesień i zimę, wystąpiły znane i lubiane na całym świecie gwiazdy srebrnego ekranu: Penelope Cruz i Brad Pitt. Nieco ponad minutowy, czarno-biały filmik utrzymany jest w klimacie topowych francuskich tytułów z lat 60. XX wieku.
Zobacz również
Miejscem spotkania pary bohaterów jest miasteczko Deauville, które dla domu mody Chanel ma szczególne znaczenie. To tam bowiem założycielka marki, Gabrielle Chanel, otworzyła swój pierwszy butki. Tam też, między innymi, kręcone były zdjęcia do filmu Claude’a Leloucha pt. „Kobieta i mężczyzna” (1966).
fot. YouTube
Inspiracją do jego powstania był właśnie wspomniany film Leloucha, z Anouk Aimée i Jeanem-Louisem Trintignantem w rolach głównych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy
Lody bezapelacyjnie kojarzą nam się z sezonem letnim – wakacjami, dłuższymi dniami i ciepłymi wieczorami. Zimą z kolei odmawiamy sobie tej przyjemności. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? Jeżeli nie, to koniecznie przyjrzyjcie się inicjatywie marki Magnum – „Find Your Summer” – która ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez podkreślenie, że nawet w zimowych miesiącach można odnaleźć odrobinę lata.
PS2 Rendez-vous – Joanna Kulig śpiewa w trzeciej odsłonie kampanii Reserved #ICanBoogie
Trzeci rozdział „I Can Boogie” jest ostatnim filmem jesiennej kampanii Reserved w reżyserii Gordona von Steinera. „Rendez-vous” zwalnia tempo, by zostawić miejsce dla zupełnie nowej interpretacji tytułowego przeboju.