Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy

Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy
Lody bezapelacyjnie kojarzą nam się z sezonem letnim - wakacjami, dłuższymi dniami i ciepłymi wieczorami. Zimą z kolei odmawiamy sobie tej przyjemności. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? Jeżeli nie, to koniecznie przyjrzyjcie się inicjatywie marki Magnum - „Find Your Summer” - która ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez podkreślenie, że nawet w zimowych miesiącach można odnaleźć odrobinę lata.
O autorze
1 min czytania 2024-02-23

„Find Your Summer” to zachęta do tego, aby nawet zimą nie odmawiać sobie letnich przyjemności. Spot stworzony na potrzeby tego projektu, utrzymany w tonacji czerni i bieli, przedstawia osoby delektujące się lodami Magnum w ulotnych, ale przyjemnych promieniach zimowego słońca. Za reżyserię odpowiada Juan Cabral z MJZ Films. Całość została uzupełniona również o kampanię outdoorową.

Projekt jest także wspierany w mediach społecznościowych – poprzez platformę stworzoną specjalnie w ramach powstałej koncepcji. Aplikacja daje możliwość znalezienia swojego „perfect sunlight spot”.

– Cieszymy się, że znaleźliśmy okazję do tego, aby rzucić wyzwanie obowiązującym normom i zacząć sprzedawać lody zimą. Ta reklama jest prosta, a jednocześnie innowacyjna, pozwala marce odkryć samą siebie na nowo – mówi Tomás Ostiglia, ECD w Lola MullenLowe.

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot będzie emitowany w Wielkiej Brytanii oraz Turcji do końca lutego, który jest jeszcze zimowym miesiącem. W Glasgow większy nacisk został położony na kampanię out-of-home (OOH), natomiast cyfrowe plakaty będą umieszczone w tych lokalizacjach, w których najczęściej, według danych pogodowych, pojawia się słońce.

– Wszyscy kochamy te krótkie momenty, gdy przez zachmurzone zimowe niebo przebijają się ciepłe promienie słońca. Ta przyjemność jest w pełni instynktowna dla każdego z nas. Dokładnie tak samo dzieje się w chwili, w której sięgasz po lody Magnum i masz szansę przenieść się myślami do letnich miesięcy. Naszym celem było wykorzystanie tych powiązań w kampanii – przyznaje Ben Curtis, wiceprezes ds. globalnej marki Magnum i lider kategorii luksusowych lodów w Unilever.

To co? Czas na lody?

PS Lodów nie dostaniesz w metaverse. Nowa kampania od Magnum

Magnum w najnowszej kampanii pokazuje, że świat metaverse może mieć swój urok, ale istnieją rzeczy, których tam nie doświadczymy, jak np. delektowanie się lodami.

PS2 Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum

Piosenkarka znana z takich hitów jak „Wrecking Ball” czy „Nothing Breaks Like a Heart” została twarzą popularnej marki lodów. Kampania zatytułowana „Miley in Layers” to nie tylko sesja zdjęciowa, ale także wirtualny koncert nagrany nagrany w 8D.