Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku – mówi Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu Empik.
Zależało nam na znalezieniu pomysłów na konkretne osoby. Nie chcieliśmy, aby znani byli tylko przypadkowymi „nośnikami” oferty. W rezultacie udało nam się osiągnąć równowagę między komunikatem produktowym a wizerunkowym. – dodaje Jan Majle, Dyrektor Kreatywny Change Integrated.
Zobacz również
Empik przez wiele lat na polskim rynku zapracował sobie na wizerunek instytucji, która jest synonimem kultury. Nowe filmy mają ten wizerunek wzmocnić i zaprezentować Empik jako miejsce, które jest źródłem inspiracji i pierwszym wyborem produktów „kulturalnych”.
Poza telewizją, kampania prowadzona będzie w kinach, radio i outdoorze.
Za strategię i kreację odpowiada Change Integrated, za produkcję Play Production, zakupem mediów zajął się Lowe Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing