Change dla Empiku

W listopadzie rusza kolejna odsłona kampanii Empiku – Empik każdego inspiruje inaczej. W świątecznej odsłonie zobaczymy filmy z udziałem Nergala, Marii Czubaszek, Cezarego Pazury oraz Dawida Kwiatkowskiego.
O autorze
1 min czytania 2014-11-04

Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku – mówi Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu Empik.

Zależało nam na znalezieniu pomysłów na konkretne osoby. Nie chcieliśmy, aby znani byli tylko przypadkowymi „nośnikami” oferty. W rezultacie udało nam się osiągnąć równowagę między komunikatem produktowym a wizerunkowym. – dodaje Jan Majle, Dyrektor Kreatywny Change Integrated.

Empik przez wiele lat na polskim rynku zapracował sobie na wizerunek instytucji, która jest synonimem kultury. Nowe filmy mają ten wizerunek wzmocnić i zaprezentować Empik jako miejsce, które jest źródłem inspiracji i pierwszym wyborem produktów „kulturalnych”.

Poza telewizją, kampania prowadzona będzie w kinach, radio i outdoorze. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację odpowiada Change Integrated, za produkcję Play Production, zakupem mediów zajął się Lowe Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing