Dostępne są wersje na dzień i na noc dla grup wiekowych 50+, 60+ i 70+.
Akcja ma odsłonę w postaci 15-sekundowych spotów TV, które będą emitowane w największych stacjach, m.in.: TVN, POLSAT, TVP oraz reklamę prasową w największych wydawnictwach m.in.: Bauer, Edipresse, Burda, Agora, Grupa Zwierciadło. Materiały z kampanii będą również elementem podkreślającym udział marki AA w międzynarodowych targach w Bolonii i Dubaju.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, produkcję zorganizowało Easy Hell Studio a postprodukcję Rio de Post. Zakupem mediów TV zajął się dom mediowy STARMEDIA, pozostałymi, we własnym zakresie, firma Oceanic S.A.