Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Change realizuje projekt dla LOT-u

W czerwcu LOT wybrał Change do komunikacji oferty dla podróżujących rodzin z dziećmi. Pod hasłem „LOTEK bez dzieci nie poleci” agencja stworzyła postać żurawia LOTek, który jest głównym bohaterem komunikacji dla dzieci i ich rodziców podróżujących LOT-em.
O autorze
0 min czytania 2015-08-21

Na każdym etapie podróży dziecka będzie obecny LOTek, ułatwiając i uprzyjemniając podróż – na specjalnie oznakowanych  stanowiskach, w paszportach na pieczątki za każdy odbyty rejs z lotniska w Warszawie, na zawieszkach bagażowych dla dzieci, w  specjalnie przygotowanych kolorowankach, w magazynie pokładowym „Kaleidoscope” oraz w komunikacji w internecie.

Agencja Change jest także odpowiedzialna za projekt specjalnej przestrzeni w terminalu oraz ścianki interaktywnej dla dzieci.