Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
O autorze
1 min czytania 2023-03-29

W ramach współpracy aktywacja konsumencka „ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wejdzie na nowe obszary. W tym roku hasło przewodnie kampanii to „Łaciaty i ja, i to co ważne”. Działania promocyjne mają na celu pokazanie wszechstronności zastosowania i dopasowania do bieżących potrzeb konsumentów serków „Łaciate”. Kampania opiera się na 4 filarach: pomysłowość, zaufanie i bezpieczeństwo, łatwość i wygoda oraz smak i zdrowie. Komunikacja bazuje na tradycyjnych polskich przysłowiach, przełamywanych nowoczesną interpretacją.

Aktywacja obejmuje komunikację w serwisie laciatyija.pl, emisję spotów w TV i na platformach VOD, promocję w social mediach, współpracę z influencerami oraz kampanię banerową.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają spółki należące do Group One: Change Serviceplan – za strategię, kreację i produkcję, oraz Media Republic – za planowanie i zakup mediów. Tym samym spółki rozpoczynają czwarty rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

Kampania rozpoczęła się z początkiem marca i potrwa do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj