Rozpoczęta we wrześniu współpraca jest efektem wygranego przez Change przetargu na nową wiodącą agencję odpowiedzialną za zintegrowaną komunikację marketingową marek BMW i MINI w Polsce.
Proces wyboru nowej agencji w Polsce był częścią wieloetapowego regionalnego przetargu, który wygrała grupa Serviceplan. W pierwszej fazie Change został wybrany przez Serviceplan i zaproszony do współpracy jako partner odpowiedzialny za lokalny etap przetargu. Wygrana na polskim rynku zapewniła Change rolę wiodącej agencji BMW w Polsce. Serviceplan będzie odpowiedzialny za nadzór nad współpracą lokalnych agencji kreatywnych z BMW na 12 rynkach tym w regionie.
Zobacz również
Do zadań Change należeć będzie doradztwo, planowanie i realizacja lokalnych działań komunikacyjnych 360 oraz implementacja kampanii globalnych. Zakres prac obejmować ma zarówno współpracę z centralą BMW Polska jak i marketingową obsługę sieci dealerskiej BMW i MINI.
BMW to globalny lider wśród producentów samochodów i motocykli z segmentu premium, oraz dostawca usług finansowych dla kierowców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]