Change wygrywa budżet BMW w Polsce

BMW Polska wybrała agencję Change (Group One) jako partnera do obsługi reklamowej swojego budżetu marketingowego w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

Rozpoczęta we wrześniu współpraca jest efektem wygranego przez Change przetargu na nową wiodącą agencję odpowiedzialną za zintegrowaną komunikację marketingową marek BMW i MINI w Polsce.

Proces wyboru nowej agencji w Polsce był częścią wieloetapowego regionalnego przetargu, który wygrała grupa Serviceplan. W pierwszej fazie Change został wybrany przez Serviceplan i zaproszony do współpracy jako partner odpowiedzialny za lokalny etap przetargu. Wygrana na polskim rynku zapewniła Change rolę wiodącej agencji BMW w Polsce. Serviceplan będzie odpowiedzialny za nadzór nad współpracą lokalnych agencji kreatywnych z BMW na 12 rynkach tym w regionie.

Do zadań Change należeć będzie doradztwo, planowanie i realizacja lokalnych działań komunikacyjnych 360 oraz implementacja kampanii globalnych. Zakres prac obejmować ma zarówno współpracę z centralą BMW Polska jak i marketingową obsługę sieci dealerskiej BMW i MINI.

BMW to globalny lider wśród producentów samochodów i motocykli z segmentu premium, oraz dostawca usług finansowych dla kierowców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj